  • 1. Data: 2012-08-15 22:53:49
    Temat: hooliganeria/dresy
    Od: " k" <f...@g...pl>

    w mojej okolicy rozpanoszyła sie plaga 'dresów',
    sa to ziomkowie ktorzy czepiaja sie innych co
    bardziej inteligentnych ktorzy im nie podejdą ;-)
    (wiadomo jak z kabaretu "przyjebac Ci?" ;-)
    czasem wyskakują ze sztachetami ale czesciej
    wyskakuja z dreskimi tekstami,
    Maja swoją mordownię - bar i zauwazylem ze
    ludzie zdaje sie nawet boja sie tam chodzic.
    Czy takiego dresa mozna jakos 'usadzić' jesli
    tylko rzuca tekstami i denerwuje ludzi,
    czy prokuratura oleje takie pismo czy mozna
    cos łatwo zrobic by dresiak odstąpił z przestrzeni
    publicznej i zajal sie swoimi sprawami

    pzdr

  • 2. Data: 2012-08-19 19:53:48
    Temat: Re: hooliganeria/dresy
    Od: " " <f...@g...pl>

    k <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko rzuca tekstami i denerwuje ludzi,
    > czy prokuratura oleje takie pismo czy mozna
    > cos łatwo zrobic by dresiak odstąpił z przestrzeni

    to jak, nikt nie wie czy cos (co skutecznie) mozna
    zrobic z taką huliganerią, jak ich spacyfikowac?

  • 3. Data: 2012-08-21 08:57:30
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    <f...@g...pl> wrote:

    > to jak, nikt nie wie czy cos (co skutecznie) mozna
    > zrobic z taką huliganerią, jak ich spacyfikowac?

    Nawyzywać ich, tak jak to robisz na innych grupach, trollu.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/