  • 1. Data: 2002-10-06 17:26:35
    Temat: groźby na forum dyskusyjnym
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    czy mozna liczyc iz wymiar sprawiedliwosci zajmie sie grozbami w internecie
    (konkretnie na forum dyskusyjnym) pod adresem konkretnej osoby???

    poprostu osoba wypowiadajaca sie na tym forum wie kto jest administratorem
    forum i zaczyna grozic pobiciem.

    forum poprostu jest przeznaczone do przekazania zdania na temat pewnych
    kwestii a ktos sie z tym nie zgadza

    co robic???

    mozna sie spodziewac jakiejs pomocy?
    gdzie i jak to zalatwic??

    z gory dzieki za info
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-06 17:42:20
    Temat: Re: groźby na forum dyskusyjnym
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    maciek wrote:
    > czy mozna liczyc iz wymiar sprawiedliwosci zajmie sie grozbami
    > w internecie (konkretnie na forum dyskusyjnym) pod adresem
    > konkretnej osoby???

    Jeśli jest to Papież to interwencja będzie natychmiastowa, a sprawca
    natychmiast aresztowany, po kilku latach uczciwie osądzony i powieszony.

    W pozostałych przypadkach będziesz się bujał przez 2-3 lata,
    a na koniec i tak pewnie sam będziesz musiał oskarżać w sądzie.

    > co robic???

    Zgłoszenie przestępstwa na prokuratorze.
    Potem przyjdzie Ci byś złożył zeznania na policji.
    Tam pan przez pół godziny będzie Cię namawiał byś tego nie robił
    bo i tak to nic nie da.
    Jak będziesz wystarczająco wytrwały to je w końcu przyjmie.
    Potem przyjdzie Ci z prokuratory umorzenie.
    Odwołasz się itd. itp.

    Na końcu pewnie sam będziesz musiał sprawę prowadzić w sądzie,
    oczywiście w asyscie adwokata. Będziesz miał ze 2-3 lata by na niego
    uzbierać kasę, więc spoko.

    > mozna sie spodziewac jakiejs pomocy?
    > gdzie i jak to zalatwic??

    Od razu wynajmij adwokata, albo musisz sam to prowadzić.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-10-06 17:44:44
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3DA075FC.D92C01F3@elita.pl

    > Od razu wynajmij adwokata, albo musisz sam to prowadzić.

    a jak ktoś Cie obrazi przez GG, albo na chacie w Quake-III napisze "zaraz
    zginiesz !!!" to odrazu napisz do NATO

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 4. Data: 2002-10-06 20:57:32
    Temat: Re: groĽby na forum dyskusyjnym
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj nadaje:

    >a jak ktoś Cie obrazi przez GG, albo na chacie w Quake-III napisze "zaraz
    >zginiesz !!!" to odrazu napisz do NATO

    No właśnie - jak ktoś mi Quake'u przyrailuje? Mogę go za to podać?

    --
    Brodsky

  • 5. Data: 2002-10-06 22:57:46
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "maciek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > poprostu osoba wypowiadajaca sie na tym forum wie kto jest administratorem
    > forum i zaczyna grozic pobiciem.

    Niech administrator go zablokuje!

    pozdr.

  • 6. Data: 2002-10-07 13:15:27
    Temat: Re: groĄby na forum dyskusyjnym
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brodsky" <B...@i...WyskrobTo.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Rafal 'Raf256' Maj nadaje:

    > No właśnie - jak ktoś mi Quake'u przyrailuje? Mogę go za to podać?

    E tam - wydumane. Kto w dzisiejszych czasach gra w Quake III? Unreal
    Tournament 2003 - to jest to!

    Depi.

  • 7. Data: 2002-10-07 14:44:33
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    .

    > E tam - wydumane. Kto w dzisiejszych czasach gra w Quake III? Unreal

    a ja uwazam ze Medal Of Honor rulezzzz