  • 1. Data: 2002-10-06 13:30:41
    Temat: renta uczniowska
    Od: "krzyh" <k...@e...pl>

    Witam!
    Kilka lat temu ZUS przyznal mi rente uczniowska na 2a lata.
    Gdy renta sie skonczyla chcialem wystapic do ZUS o dalsze wyplacanie mi
    renty, jednak poinformowano mnie wtedy ze renta zostala zniesiona.
    Od tego czasu mam wyplacana rente z MOPS. Pol roku temu poinforomowano mnie
    ze jest jakis przepis ktory mowi ze osoby ktore mialy juz kiedys renete
    uczniowska maja prawo do przywrocenia jej. Na jaka podstawe prawna mam sie
    powolac w ZUS? Bo w chwili obecnej ZUS mi odmowil, stosujac przepis jak w
    przypadku osob wystepujacych PIERWSZORAZOWO o te rente.
    Prosze o inf na temat wszelkich przepisow prawnych (ustawy, etc) dotyczacych
    tego problemu.
    Z gory wielce dziekuje!
    Krzysztof