  • 31. Data: 2002-12-10 19:54:11
    Temat: Re: groźby karalne?
    Od: Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl>

    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `+
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

    --
    + LANcaster + http://krkotkow.unixnetworks.org/~krkotkow +
    + k...@h...jmg.com.pl + +48 609 387 563 +
    + EKG/GG: 51127 + P166MMX/16MB + Atari 130XE/HDD130MB +
    + Palm m105 + Psion 3a + Amiga 500 + eZ80 microdevice +
    + Resistance is futile. Your post will be assimilated +

  • 32. Data: 2002-12-11 06:22:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Kotkowicz" <k...@h...jmg.com.pl> napisał w
    wiadomości news:3DF6461D.FC43365D@hoth.jmg.com.pl...
    <ciah>

    I to uzasadnia Twoje śmiecenie tępaku??? Bo do dyskusji nic nie wniosłeś.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 33. Data: 2002-12-11 18:26:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Podług mojej wiedzy -a trochę się znam - nie ma wydziału "Bezpieczne
    Miasto". To reklamowy chwyt na organizowaną akcję i tyle.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 34. Data: 2002-12-11 22:45:03
    Od: <t...@w...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanownych Grupowiczów po raz pierwszy na liście poświęconej zagadnieniom
    > prawnym.
    > Mam gorącą prośbę: czy ktoś mógłby powiedzieć mi , czy grożenie komuś :(...)to
    > cię zamorduję) jest karalne, a jeżeli tak to z jakiego paragrafu? Bardzo
    > prosiłbym o podanie cytatu odpowiedniego paragrafu.
    > Z góry serdecznie dziękuję. Grzegorz.
    > P.S.Serdecznie przepraszam jeżeli temat był już poruszany.
    >
    > --
    KODEKS KARNY z dnia 6 czerwca 1997 r. art.190 & 1 - Kto grozi innej osobie
    popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba
    wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.