  • 1. Data: 2002-12-08 17:55:14
    Temat: Zatrzymany na lotnisku! PILNE!!!
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam!
    Podczas odprawy paszportowej na lotnisku, zatrzymano mojego szwagra
    powracającego z zagranicy. Poza granicami przebywał ok. 5 lat. Okazuje się,
    że przed wyjazdem miał "kolegium" za jazdę po pijaku i otrzymał grzywnę
    której nie zapłacił. Teraz go zatrzymano na granicy. Może ktoś mi powie, czy
    jest możliwość aby teraz zapłacił czy musi odsiedzieć karę grzywny.

    --
    Maciek
    -człowiek, uczy się przez całe życie...

  • 2. Data: 2002-12-08 20:34:28
    Temat: Re: Zatrzymany na lotnisku! PILNE!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Grzywnę może wpłacić w każdej chwili. Wówczas zostanie zwolniony. Jeśli nie
    ma odpowiedniej gotówki przy sobie, to musi ktoś za niego to wpłacić, bo do
    tego czasu go nie wypuszczą.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 3. Data: 2002-12-09 07:51:26
    Od: b...@g...pl (Tomas)

> [...]
    nie
    > ma odpowiedniej gotówki przy sobie, to musi ktoś za niego to wpłacić, bo

    Do tego jeszcze pewnikiem mu zrobili Z-kę na paszporcie, ha ha będzie musiał
    wyrabiać nowy,,,.

    Tomek