    From: <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: groźby karalne?
    Date: Wed, 11 Dec 2002 23:45:03 +0100

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0fd3.00000117.3df38a9a@newsgate.onet.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczów po raz pierwszy na liście poświęconej zagadnieniom
    > prawnym.
    > Mam gorącą prośbę: czy ktoś mógłby powiedzieć mi , czy grożenie komuś :(...)to
    > cię zamorduję) jest karalne, a jeżeli tak to z jakiego paragrafu? Bardzo
    > prosiłbym o podanie cytatu odpowiedniego paragrafu.
    > Z góry serdecznie dziękuję. Grzegorz.
    > P.S.Serdecznie przepraszam jeżeli temat był już poruszany.
    >
    > --
    KODEKS KARNY z dnia 6 czerwca 1997 r. art.190 & 1 - Kto grozi innej osobie
    popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba
    wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie,
    karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.