  • 1. Data: 2002-12-08 16:28:45
    Temat: Własne ogrzewanie w spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Gazeta" <p...@g...pl>

    Witam.
    Mam spółdzielcze prawo do lokalu użytkowego, a chciałbym założyć własne
    ogrzewanie. W moim bloku założone są tzw. podzielniki ciepła. Jakie są
    mozliwości prawne, by moc zrezygnowac z tej formy rozliczen i zalozyc
    ogrzewanie we wlasnym zakresie ?

    Leszek

  • 2. Data: 2002-12-09 07:29:24
    Od: "Aseta.pl" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Gazeta" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogrzewanie. W moim bloku założone są tzw. podzielniki ciepła. Jakie są
    > mozliwości prawne, by moc zrezygnowac z tej formy rozliczen i zalozyc

    No przecież Jesteś w spółdzielni. W spółdzielni czyli w spółce, po uszy we
    współwłasności, możesz masz taką możliwość na walnym zgromadzeniu postawić
    ten wątek. Marne Szanse na powodzenie. A po za tym, żadna instalacja
    elektryczna blokowa nie pozwoli na takie obciążenie np. trójfazowe.

  • 3. Data: 2002-12-10 01:38:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Dec 2002, Gazeta wrote:

> [...]
    >+ ogrzewanie. W moim bloku założone są tzw. podzielniki ciepła. Jakie są
    >+ mozliwości prawne, by moc zrezygnowac z tej formy rozliczen i zalozyc

    Żadne: były wyroki sądów - "bo rurki z CO też grzeją".

    Pozdrowienia, Gotfryd