  • 11. Data: 2003-09-24 08:43:38
    Temat: Re: godziny przepracowane na zwolnieniu/urlopie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, gazebo wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+
    >+ > On Sat, 20 Sep 2003, Robert Tomasik wrote:
    >+ >
    >+ > >+ Skoro tego dnia masz wolne, to ja bym to
    >+ > >+ potraktował na zasadzie nadgodzin.
    >+ >
    >+ > Piszesz o zwolnieniu czy urlopie ?
    >+ > Bo moje widzenie owych zdarzeń jest krańcowo różne ;) !
    >+
    >+ no dobra, ale jak to traktowac?
    >+ fakt pracy nie ulega watpliwosci, zarowno w jednym
    >+ jak i w drugim przypadku

    W przypadku zwolnienia lekarskiego sprawa jest IMO
    prosta: albo należy ci się zwolnienie, albo wynagrodzenie.
    Korzystasz ze zwolnienia - wynagrodzenia nie ma.
    Przy urlopie i podobnych... cóż, na zdrowy rozum Robert
    ma rację :) ale przepisu może nie być :(, pozostają "zasady
    współżycia".
    Natomiast jest również całkiem poważne przeciwwskazanie:
    skoro przepisy nie przewidują udzielenia "częsci dnia
    urlopu", to wystawienie nadgodzin w dniu urlopu może
    być powodem zarzutow łamania prawa pracy przez pracodawcę !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-09-24 10:55:12
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Piszę o dniu wolnym od pracy z innego powodu, niż zwolnienie lekarskie. W
    > wypadku zwolnienia lekarskiego, pracownik podejmując pracę oczywiście traci
    > podstawę do wypłacenia świadczenia ze zwolnienia.

    oczywiscie, ale ja pisalem o sytuacji odwrotnej, praca a potem wypadek
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 13. Data: 2003-09-24 10:57:39
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Przy urlopie i podobnych... cóż, na zdrowy rozum Robert
    > ma rację :) ale przepisu może nie być :(, pozostają "zasady

    zgadza sie, potrzebna jednak wola obu stron o co ostatnio coraz trudniej

> [...]
    > urlopu", to wystawienie nadgodzin w dniu urlopu może
    > być powodem zarzutow łamania prawa pracy przez pracodawcę !

    i tak i nie :-) IMO wyglada na to, ze przepisy nie tyle nie przewiduja
    co nie ustosunkowuja sie w tej konkretnej sprawie, i jest mi trudno
    przyjac, ze przepada cos juz wypracowanego

    --
    careful with this axe Eugene!