    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gmo w polsce? chyba ze powstrzymasz...
    Date: Wed, 21 Nov 2012 14:37:53 +0100

    Użytkownik "vvvvvv" napisał w wiadomości news:k8hv36$8qi$1@speranza.aioe.org...

    > nie wiesz co piszesz.
    \
    A Ty oczywiście wiesz...
    Ja tam mogę jeść GMO z masłem i bez masła. Nie słucham nawiedzonych kretynów,
    którzy gdześ coś słyszeli ale sami nie wiedzą, o co chodzi.
    Krzyżówki roślin są wszędzie. Różne odmiany jabłek, innych owoców, zbóż,
    kukurydzy. Wszyscy to ludzie jedzą na co dzień, i jakoś nikt od tego nie umiera.
    Dopuki ktoś nie chlapnął jakiejś głupoty jęzorem, to nikt nie wiedział nawet, że
    takie coś je.