  • 11. Data: 2005-01-29 22:21:26
    Temat: Re: gadu + VAT
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zrob cos lepszego a potem narzekaj na inne progamy -- i zeby potem to sie
    > utrzymalo za darmo .

    ad.net za dniowke reklamy na GG bral ostatnio 5000 po znajomosci
    od bannera

    reszty mi sie nie chce komentowac, przepona mnie rozbolala :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-01-30 04:26:12
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Przemek R. rzecze:

    Już lepiej Akuku (AQQ) -
    http://ravsite.conkret.fc.pl/banners.php?op=click&bi
    d=8
    odbsługuje ICQ, GG, WPKontakt, Tlen

    RaV

    AQQ:133695 GG:4080500 TLEN:ravsite WPKONTAKT:kropeczek.tk
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 13. Data: 2005-01-30 17:28:36
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 29 Jan 2005 20:59:26 +0100,
    w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> screamed:

    > bp gadaja jak fanatycy linuksa --- a IE to przeciez dobry program

    ... tyle, że nie do oglądania stron. To, że jest dobry potwierdzają
    dziesiątki "secutity updates" napisanych przez osoby trzecie. (-;
    A Microsoft ze znaną sobie szybkością łata te "apdejty". (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 18:27:23 user up 10507 days, 6:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Meets quality standards: Compiles without errors.

  • 14. Data: 2005-01-30 18:36:48
    Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > co wam odbilo ?? to nie grupa o linukcie . czy wy wogle znacie sie na
    > progamowaniu ???

    hmm nie chce byc zlosliwa.. ale webmajsterek znajacy sie na
    programowaniu piszacy "linukcie"..;-)to sie troszke gryzie :-)
    hmmmm

    --
    Pozdrawiam - T0SIA