  • 1. Data: 2005-01-29 09:55:08
    Temat: gadu + VAT
    Od: "webmajsterek " <w...@p...onet.pl>

    1. jaki jest vat na uslugi w internecie ?? np na rozwmowy przez telefon za
    pomoca internetu ???

    2. bo gadu ( tele gadu ) narzuca 22 % a przeciez na uslugi zwiazane z
    internetem jest stawka mniejsza .

    3. czy prawidlowo gadu nalicza wat ??? bo za polaczenie np ktore nnetto kosztuje
    10 groszy , brutto juz kaza placic 13 groszy ( 10 + 22% = 12 groszy ) a wiec
    kto przejmuje grosz ??

  • 2. Data: 2005-01-29 10:07:27
    Temat: Re: gadu + VAT
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    kosztuje
    > 10 groszy , brutto juz kaza placic 13 groszy ( 10 + 22% = 12 groszy )

    zostaw gadu bo zre pamiec jak szalone, zainstaluj sobie wpkontakt
    (obsluguje gadu, icq)

    P.

  • 3. Data: 2005-01-29 10:41:43
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zostaw gadu bo zre pamiec jak szalone, zainstaluj sobie wpkontakt
    > (obsluguje gadu, icq)

    Ja bym raczej napisal "zostaw Gadu bo, to nakladka na dziurawe IE" :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-01-29 10:47:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja bym raczej napisal "zostaw Gadu bo, to nakladka na dziurawe IE" :D

    no tez, pamieam jak po instalacji windows serwer2003 wlqczylem gadu,
    koszmar..

    P.

  • 5. Data: 2005-01-29 15:16:26
    Od: w...@p...onet.pl

    > no tez, pamieam jak po instalacji windows serwer2003 wlqczylem gadu,
    > koszmar..

    co wam odbilo ?? to nie grupa o linukcie . czy wy wogle znacie sie na
    progamowaniu ???

    to nie gadu zjada pamiec ( samo zajmuj jakies 6-9 Mb ) -- ale flash ( reklama )
    -- im wiecej masz kolorow tym wiecej zajmie pamieci . nikogo nie zachecalem do
    zutkowania gadu -- tylko pytalem sie czy dobrze naliczaja vat do tej uslugi .

  • 6. Data: 2005-01-29 15:59:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    webmajsterek napisał(a):
    > 1. jaki jest vat na uslugi w internecie ?? np na rozwmowy przez telefon za
    > pomoca internetu ???

    Podstawowa stawka na wszystkie usługi to 22%
    _DOSTĘP_ do Internetu ( i tylko to) w chwili obecnej ma stawkę zwolniony

> [...]
    > 10 groszy , brutto juz kaza placic 13 groszy ( 10 + 22% = 12 groszy ) a wiec

    Jak nie wiadomo, kto to na pewno minister finansow :-P
    Płacisz stawkę brutto, od której operator odprowadza 18,03 %. W sumie
    wychodzi na 22 % od stawki netto

    A w ogóle to pl.soc.prawo.podatki

    M.

  • 7. Data: 2005-01-29 19:07:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > co wam odbilo ?? to nie grupa o linukcie . czy wy wogle znacie sie na
    > progamowaniu ???

    expierd sie odezwal, co ma linuks do tego?

    > to nie gadu zjada pamiec ( samo zajmuj jakies 6-9 Mb )
    -- ale flash ( reklama )

    jeden h., reklama jest w gadu,

    > -- im wiecej masz kolorow tym wiecej zajmie pamieci .

    heh, no tak dla gadu najlepiej ustawic 16 kolorow

    nikogo nie zachecalem do
    > zutkowania gadu -- tylko pytalem sie czy dobrze naliczaja vat do tej
    uslugi .

    zla grupe wybrales.

    pl.soc.prawo.podatki

    P.

  • 8. Data: 2005-01-29 19:59:26
    Od: w...@p...onet.pl

    > expierd sie odezwal, co ma linuks do tego?

    bp gadaja jak fanatycy linuksa --- a IE to przeciez dobry program , zobacz ile
    innych progamow go wykorzystuje i jest w necie pelno do niego dokumentacji i
    spokojnie mozesz we wlasnym progamie umiescic IE .
    dziury w gadu -- byly ziwazane z interpetacjia pewnych kodow przez gadu a nie IE .

    > heh, no tak dla gadu najlepiej ustawic 16 kolorow

    zrob cos lepszego a potem narzekaj na inne progamy -- i zeby potem to sie
    utrzymalo za darmo .

  • 9. Data: 2005-01-29 20:01:09
    Od: w...@p...onet.pl

    > Jak nie wiadomo, kto to na pewno minister finansow :-P
    > Płacisz stawkę brutto, od której operator odprowadza 18,03 %. W sumie
    > wychodzi na 22 % od stawki netto

    no to jeszcze lepiej bo znika 15 %

    > A w ogóle to pl.soc.prawo.podatki

    oki nie wiedzialem ze taka grupa isnieje -- juz tam lece

  • 10. Data: 2005-01-29 20:31:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > spokojnie mozesz we wlasnym progamie umiescic IE .
    > dziury w gadu -- byly ziwazane z interpetacjia pewnych kodow przez gadu

    ja skomentowalem program gadu i koniec kropka, ani linux ani IE nie mial
    na to wplywu.
    Jezeli juz poruszasz temat IE, to jest jedno co mnie w nim wkurza, brak
    zakladek,
    dyskwalifikacja zupelana przez to,

    > zrob cos lepszego a potem narzekaj na inne progamy -- i zeby potem to
    sie
    > utrzymalo za darmo .

    za darmo? Ty zes chyba sie nacpal, Wiesz ile dziennie zlopia z reklam?
    ok 40 tys. zl. takze facetr chociaz takich glupot nie pisz,
    Gadu od samego poczatku byl komercyjnym programem, tyle ze niektorzy
    tego nie wiedzieli, a CONIEKTORZy nadal tego nie widza :)

    po drugie, gadu nie jast jakims skomplikowanym programem,
    protokol gadu masz nawet opisany w intrenecie (implementacja w c++),
    po za tym ja soft nie z tej dziedziny robie,

    po trzecie komentarz byl (16 kolorow) nie odnosnie gadu a tego co
    przedpisca napisal.

    P.