  • 51. Data: 2004-10-01 10:51:57
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > homofobia została zdefiniowana jako jedna z trzech poniższych
    > postaw/opinii: -- strach przed homoseksualistami/homoseksualizmem
    > -- nienawiść do homoseksualistów/homoseksualizmu
    > -- uprzedzenia w stosunku do homoseksualistów objawiające się jako wrogie
    > postawy, dyskryminacją oraz posiadaniem i wyrażaniem negatywnych
    > stereotypów na temat homoseksualizmu i homoseksualistów
    >
    > Cos ci nie pasuje?

    Tak.. nie pasuje mi takie torrorystyczne definiowanie.

    Odkad to nienawisc nazywamy "fobia" ?
    Poprostu stosujesz oszukancza definicje.

    A co to sa "uprzedzenia" ?

    po prostu belkot a nie definicja.

    Fobia
    to silny lęk występujący w jakiejś sytuacji, która - patrząc obiektywnie i
    trzeźwo - wcale nie jest taka straszna. Człowiek cierpiący na fobię zdaje
    sobie sprawę, że właściwie nie ma czego się bać, ale lęk jest tak silny, że
    nie można go łatwo opanować siłą woli i racjonalnym myśleniem. Oprócz
    silnego niepokoju mogą pojawiać się inne, bardzo różnorodne i nieprzyjemne
    reakcje organizmu na uczucie zagrożenia - na przykład drżenie rąk, zawroty
    głowy, mdłości i przyspieszone bicie serca. To wszystko prowadzi do
    unikania sytuacji i przedmiotów wywołujących tak silny lęk - często za
    wszelką cenę. Chory na fobię stara się nawet nie myśleć o takich
    sytuacjach.

    A wiec po rostu wmawiasz chorobe tym, ktorzy mysla inaczyj niez ty.
    I to mi sie baardzo nie podoba..

    Podsumowujac.

    Stwierdzenie ze zwiazek dwoch kobiet lub dwoch mezczyzn NIE JEST
    zwiazkiem Kobiety i Mezczyzny kwalifikujesz jako chorobe,
    nienawisc lub "uprzedzenie skutkujace wrogimi postawami"

    I to nie jest uczciwe.

    Boguslaw

  • 52. Data: 2004-10-01 10:52:38
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Wiec dlatego z toba nie dyskutujemy homofobie.
    > Dyskutujemy o tobie
    > i twej chorobie.

    I tu dales wyraz swej fobi..
    Ty po prostu boisz sie ludzi myslacych inaczej..

    Boguslaw

  • 53. Data: 2004-10-01 16:06:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > I tu dales wyraz swej fobi..
    > Ty po prostu boisz sie ludzi myslacych inaczej..

    1. Pisze sie "fobii".
    2. Ja sie nie boje ludzi myslacych inaczej, tylko osmieszam ludzi myslacych
    wasko. Bacz, bys sie nie zakwalifikowal takze do tej kategorii, bo ze swoja
    tendencja do wyciagania pochopnych, falszywych i jedynie slusznych wniosków
    jestes juz bardzo blisko.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 54. Data: 2004-10-01 16:15:12
    Temat: Re: definicja homofoba
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > po prostu belkot a nie definicja.

    http://tinyurl.com/5tm9r

    Homofobia - termin stworzony w 1972 roku przez Georga Weinberga oznaczający
    irracjonalny lęk przed zetknięciem z osobami o orientacji homoseksualnej.
    Obecnie używany do określenia nietolerancji lub dyskryminacji takich osób.

    I to:
    http://tinyurl.com/4afla

    Jesli nadal nie widzisz zwiazku Leszka z definicja to jestes CKM.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 55. Data: 2004-10-01 18:00:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > SQLwysyn pisze:

    A tak prosiłem o nie wyciaganie śmiecia:((
    "Dyskutując" z nim nie poszerzysz swoich horyzontów. Uwierz mi na słowo.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 56. Data: 2004-10-01 20:13:33
    Od: "Mx My" <m...@o...pl>

    >2. Ja sie nie boje ludzi myslacych inaczej, tylko osmieszam ludzi myslacych
    >wasko.

    na razie to ośmieszasz sam siebie wyskakując ze swoim
    pedalstwem na grupie pl.soc.prawo i to jeszcze w wątku
    o fotoradarze.
    Rozumiem, że podświadomie możesz szukać akceptacji dla
    swojego zboczenia, ale to raczej nie ta grupa.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 57. Data: 2004-10-01 23:22:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > "Dyskutując" z nim nie poszerzysz swoich horyzontów.

    Zdecydowanie poszerzy. Bo ma bardzo waskie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 58. Data: 2004-10-03 14:58:15
    Temat: Re: fotoradar
    Od: zick<z...@t...pl>

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 59. Data: 2004-10-04 07:42:03
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    Mam nadziej ze dyskusja nadmeirneisienieprzeciagnie.

    > 1. Pisze sie "fobii".

    No genialny jestes..

    > 2. Ja sie nie boje ludzi myslacych inaczej,

    nawet nie chesz sie przyznac, ze sie boisz... ale to normalne..

    > tylko osmieszam ludzi myslacych wasko.

    Sam wasko myslisz. Tak wasko, ze bez podstaw kwalifikujesz jakie ktoma
    horyzonty myslenia.

    Napisz dlaczego nie moznaby rejestrowac zwiazkow artnerskichj 6 osob
    2 obiety i 4 mezczyzn..

    > Bacz, bys sie nie zakwalifikowal takze do tej kategorii,

    ie dbam o TWOJE reguly kwalifikacji.
    Ty jestes heterofobem.

    > bo ze swoja tendencja do wyciagania pochopnych, falszywych i jedynie
    > slusznych wniosków jestes juz bardzo blisko.

    Jak na razie malo wnioskow wyciagnalem.
    Zastosuj wiec swe reguly dosiebie i sprawdz ile TY wyciagnalec..

    Boguslaw

  • 60. Data: 2004-10-04 07:51:14
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

> [...]
    > oznaczający irracjonalny lęk przed zetknięciem z osobami o orientacji
    > homoseksualnej. Obecnie używany do określenia nietolerancji lub

    No sam widzisz, ze wmawaisz innym irracjonalny lek i nietolerancje.

    Widzialem w I Pr TV film o siostrach, ktore prawie caly tulow mialy wspolny,
    jedynie glowy dwie wyrastaly z niego. Bardzo sympatyczne dziewczynki,
    dzieki postepowi medycyny zyly juz kilkanascie lat,
    nie wiem czy jeszce zyja.

    I choc byly bardzo sympatyczne, to nadal sadze,
    ze ludzi NIE JEST to normalne,
    by siastry prawie cale cialo wspolne mialy..

    Wracajac do Ciebie..
    W przyrodzie czesto spotyka sie, ze osobniki tej samej plci
    "wspolzyja". Czesto jest to wyrazem dominacji samca nad "podleglym"
    co widac np u szympansow.
    Ja naprawde rozumie, ze u ludzi tez tak bywa, jednak jestem przeciw
    GLORYFIKACJI "homoseksualnego wspolzycia plciowego"

    Przywileje rodzin nie wynikaja z "seksu", lecz sa kulturowo
    uwarunkowane plodzeniem i wychowywaniem potomstwa..
    ja wiem, ze to nienowoczesne myslenie, ale bycie neinowoczesnym
    niejest karane w RP. Dlategonie widze powodu, by akurat wspolzycie
    homoseksualne mialo dawac jakies szczegolne prawa.

    Boguslaw.

    P S. Popraw prosze ewentualne literowki...