  • 11. Data: 2006-10-25 18:28:47
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Moim zdaniem zostaniesz skazany za niewskazanie osoby której powierzyłeś
    > pojazd. Następnie złożysz apelację i przegrasz.

    a kwalifikacja prawna ?

    mój komentarz mowi o 65 § 2 k.w., co podważa Twój tok rozumowania

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-10-25 19:41:09
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Lukasz wrote:

    > Bzdura. A skąd mam wiedzieć, komu dawałem kluczyki dwa miesiące temu?
    A kogo to obchodzi skąd masz wiedzieć.
    Prawo nakłada na ciebie obowiązek, że masz wiedzieć, twoja sprawa jak.

    > Mam
    > ustawowy obowiązek prowadzić rejestr książkowy pn. "Kto Brał Kluczyki"? Na
    > jakiej podstawie?

    Podstawa była już tu tysiąc razy.
    Prawo nakłada na ciebie obowiązek, że masz wiedzieć.
    Jak nie pamiętasz prowadź rejestr.

    Można powiedzieć, że "nie wiem kto brał kluczyki", i co
    > zrobią?

    Zostaniesz ukarany za to, że nie wiesz.

  • 13. Data: 2006-10-25 19:46:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    stern <s...@0...pl> napisał:

    >i ja mówię, że nie pamiętam bo to było dwa miesiące temu, a samochód
    >jest regularnie używany przez żonę.
    Zdecyduj się nie pamiętasz czy żona użytkowała?

    >I co wtedy Twoim zdaniem?
    Skoro nie pamiętasz, to ewentualnie SG i tam sędzia oceni.
    Jeśli wskazałeś żonę, to policjant wzywa żonę.

    --
    Artur Golański

  • 14. Data: 2006-10-25 20:16:46
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Jeśli wskazałeś żonę, to policjant wzywa żonę.

    a żona...? :)

    KG

  • 15. Data: 2006-10-25 21:52:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > a kwalifikacja prawna ?
    >
    > mój komentarz mowi o 65 § 2 k.w., co podważa Twój tok rozumowania

    Co tam twój komentarz, jak ja mam praktycznie racje.
    I czemu art. 65 §2 kw miałby podważać mój tok rozumowania? Chodzi o
    umyślność?
    "Twierdzenia obwinionego o tym, że nie pamięta komu powierzył pojazd bo
    to było dwa miesiące temu, a samochód jest regularnie używany przez żonę
    w ocenie sądu stanowią jedynie _nieudolną_ próbę uniknięcia
    odpowiedzialności za popełnione wykroczenie ... itd".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 16. Data: 2006-10-26 03:26:49
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > w ocenie sądu stanowią jedynie _nieudolną_ próbę uniknięcia
    > odpowiedzialności za popełnione wykroczenie ... itd".

    dlatego ja mam niskie mniemamnie o ludziach.
    wychodza braki wiedzy z psychologii przesluchac u sedziow.
    ale jak sie ma 4 godziny zajęć...

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 17. Data: 2006-10-26 03:27:17
    Od: stern <s...@0...pl>

    kam napisał(a):

    > a żona...? :)

    żona też zostanie skazana, bo też nie wie. ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 18. Data: 2006-10-26 05:19:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > dlatego ja mam niskie mniemamnie o ludziach.

    Oj, oj.

    > wychodza braki wiedzy z psychologii przesluchac u sedziow.
    > ale jak sie ma 4 godziny zajęć...

    To sędziowie mają zajęcia z psychologi? Nie wiedziałem.
    Ja tam na studiach miałem socjologię.

  • 19. Data: 2006-10-26 05:25:58
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To sędziowie mają zajęcia z psychologi? Nie wiedziałem.
    > Ja tam na studiach miałem socjologię.

    nawet nie mają psychologii ????
    no to niefajnie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 20. Data: 2006-10-26 05:42:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > nawet nie mają psychologii ????

    Zresztą zbyt wiele przywiązujesz wagi do nauki zwanej psychologią.