  • 1. Data: 2006-09-28 08:42:25
    Temat: fałszywe świadectwo
    Od: "fil" <m...@g...com>

    Witam
    Co grozi za odkrycie że ma sie w posiadaniu fałszywe swiadectwo
    szkolne np. szkoła średnia, świadectwo okazano przy zawieraniu umowy
    o pracę, było niezbędne. O czywiscie prócz wylotu z pracy co grozi
    jeszccze prawnie.
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    macieko

  • 2. Data: 2006-09-28 09:05:04
    Temat: Re: fałszywe świadectwo
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 28 Sep 2006 01:42:25 -0700, fil napisał(a):

> [...]
    > szkolne np. szkoła średnia, świadectwo okazano przy zawieraniu umowy
    > o pracę, było niezbędne. O czywiscie prócz wylotu z pracy co grozi

    od 3 m-cy do 5 lat pozbawienia wolnosci, w niektorych przypadkach grzywna
    albo ograniczenie wolnosci

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-28 11:57:51
    Od: "fil" <m...@g...com>

    to lepiej się uczyć

  • 4. Data: 2006-09-28 14:28:07
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Co grozi za odkrycie że ma sie w posiadaniu fałszywe swiadectwo
    szkolne np. szkoła średnia, świadectwo okazano przy zawieraniu umowy
    o pracę, było niezbędne.

    Grozi niezla kariera w polityce - gdyby chodzilo
    o dyplom magistra, to moze nawet prezydent RP ;)

    POzdrawiam :)
    WOJSAL

  • 5. Data: 2006-09-28 14:37:58
    Od: "Zbig.T" <t...@g...pl>

    Chyba, że "fil" łapie sie na przedawnienie scigania. Pzdr.

  • 6. Data: 2006-09-28 21:08:16
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

[...]

    Jakoś nie rozumiem. Jak odkryłeś że ono jest fałszywe?
    To wcześniej nie wiedziałeś?

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2006-09-30 09:29:20
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Grozi niezla kariera w polityce - gdyby chodzilo
    > o dyplom magistra, to moze nawet prezydent RP ;)

    Ta. Może Filipin - bo takiego skrótu użyłeś, a nic mi nie wiadomo o tamtejszych
    praktykach. Natomiast w Polsce nie było takiej sytuacji.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Pan młody wyniósł na rękach z płonącego domu swoją świeżo upieczoną żonę.

  • 8. Data: 2006-09-30 20:42:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 30 Sep 2006 11:29:20 +0200, -ZED- napisał(a):

    > Ta. Może Filipin - bo takiego skrótu użyłeś, a nic mi nie wiadomo o
    > tamtejszych praktykach. Natomiast w Polsce nie było takiej sytuacji.

    Zaręczam Ci, że "RP" jest *polskim* skrótowcem literowym odnoszącym się do
    Polski.

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2006-10-01 10:09:03
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com>

    Hej!

    "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zaręczam Ci, że "RP" jest *polskim* skrótowcem literowym odnoszącym się do
    > Polski.

    I stosowanym bez sensu i w nadmiarze - vide: www.prezydent.pl i tytuł strony.
    Albo aplikowanym bezmyslnie na nalepkach samochodowych - często w wersji otoczonej
    różną ilością gwiazdek.
    Natomiast dalej - w Polsce nie było przypadku, jak wspomniany.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    Bo Zed nie chce się tego dowiedzieć. Chce tylko założyć własną

  • 10. Data: 2006-10-01 13:02:54
    Temat: Re: fałszywe świadectwo [OT]
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    -ZED- wrote:

    > I stosowanym bez sensu i w nadmiarze - vide: www.prezydent.pl i tytuł strony.

    Google twierdzi:

    brd site:de -- 4,690,000 wyników
    rp site:pl -- 6,620,000 wyników
    rh site:hr -- 1,620,000 wyników

    Czyli mieścimy się całkiem w normie. Że o powszechnym stosowaniu USA nie
    wspomnę.

    Chorwacji trzeba oddać, że to mniejsze państwo. Poza tym Polsce i
    Chorwacji trzeba odliczyć parę procent na inne rozwinięcia skrótu (przy
    trzyliterowym BRD szansa jest już mniejsza).