  • 1. Data: 2006-09-28 07:52:09
    Temat: Sezon grzewczy
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Czy początek i koniec sezonu grzewczego jest jakoś ustalony prawnie?
    Bo ostatnio zaproponowano mieszkańcom TBS-u aneks do umowy, w którym
    między innymi jest napisane, że o rozpoczęciu i zakońćzeniu sezonu
    grzewczego decyduje zarząd TBS-u

    --
    Schwester'

  • 2. Data: 2006-09-28 07:58:45
    Temat: Re: Sezon grzewczy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Schwester napisał(a):

    > Czy początek i koniec sezonu grzewczego jest jakoś ustalony prawnie?

    Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
    regulacji klimatu... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-09-28 09:04:50
    Od: Schwester <j...@c...com>

    januszek napisał(a):

    > Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
    > regulacji klimatu... ;)
    >
    > j.

    Chodzi mi o to, czy nie ma jakiś regulacji, że sezon grzewczy należy
    rozpocząć, jeśli temperatura spadnie... coś takiego.

  • 4. Data: 2006-09-28 09:37:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Schwester napisał(a):

    > Chodzi mi o to, czy nie ma jakiś regulacji, że sezon grzewczy należy
    > rozpocząć, jeśli temperatura spadnie... coś takiego.

    Jak pamiętam kiedyś określało to Prawo Energetyczne - to znaczy
    konkretnie definiowało pojęcie "sezon grzewczy". Obecnie... Hmm...
    Wyszukiwarka zwróciła Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia
    30 lipca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i
    kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie ciepłem:
    "sezon grzewczy - okres, w którym warunki atmosferyczne powodują
    konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów;"

    j.

  • 5. Data: 2006-09-28 09:45:53
    Od: "Pablo" <k...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]

    nie wiem czy jest to ustalone prawnie, ale wiem (mój wujaszek właśnie
    "dogrzewa" osiedla w naszym mieście - to znaczy pracuje w ciepłowni), że
    mają obowiązek rozpoczęcia sezonu grzewczego, gdy temperatura powietrza w
    ciągu pięciu kolejnych nocy spada poniżej 5 stC.

    Paweł

  • 6. Data: 2006-09-28 14:30:49
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
    > regulacji klimatu... ;)

    Zdefiniowac mozna wszystko.
    Pytajacy slusznie sie wiec pyta czy zdefiniowano w polskim
    prawie termin nazywany "sezonem grzewczym" czy nie.

    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 7. Data: 2006-09-28 14:51:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WOJSAL napisał(a):

    > Pytajacy slusznie sie wiec pyta czy zdefiniowano w polskim
    > prawie termin nazywany "sezonem grzewczym" czy nie.

    Nie. Pytał o początek i koniec a nie o to co to jest... ;)

    j.