1. Data: 2006-09-28 07:52:09
Temat:Sezon grzewczy
Od:Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy początek i koniec sezonu grzewczego jest jakoś ustalony prawnie?
Bo ostatnio zaproponowano mieszkańcom TBS-u aneks do umowy, w którym
między innymi jest napisane, że o rozpoczęciu i zakońćzeniu sezonu
grzewczego decyduje zarząd TBS-u

--
Schwester'

2. Data: 2006-09-28 07:58:45
Temat:Re: Sezon grzewczy
Od:januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schwester napisał(a):

> Czy początek i koniec sezonu grzewczego jest jakoś ustalony prawnie?

Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
regulacji klimatu... ;)

j.

--
To nie ja głosowałem na PiS.
http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

3. Data: 2006-09-28 09:04:50
Od:Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

januszek napisał(a):

> Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
> regulacji klimatu... ;)
>
> j.

Chodzi mi o to, czy nie ma jakiś regulacji, że sezon grzewczy należy
rozpocząć, jeśli temperatura spadnie... coś takiego.

4. Data: 2006-09-28 09:37:52
Od:januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schwester napisał(a):

> Chodzi mi o to, czy nie ma jakiś regulacji, że sezon grzewczy należy
> rozpocząć, jeśli temperatura spadnie... coś takiego.

Jak pamiętam kiedyś określało to Prawo Energetyczne - to znaczy
konkretnie definiowało pojęcie "sezon grzewczy". Obecnie... Hmm...
Wyszukiwarka zwróciła Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia
30 lipca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i
kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie ciepłem:
"sezon grzewczy - okres, w którym warunki atmosferyczne powodują
konieczność ciągłego dostarczania ciepła w celu ogrzewania obiektów;"

j.

5. Data: 2006-09-28 09:45:53
Od:"Pablo" <k...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]

nie wiem czy jest to ustalone prawnie, ale wiem (mój wujaszek właśnie
"dogrzewa" osiedla w naszym mieście - to znaczy pracuje w ciepłowni), że
mają obowiązek rozpoczęcia sezonu grzewczego, gdy temperatura powietrza w
ciągu pięciu kolejnych nocy spada poniżej 5 stC.

Paweł

6. Data: 2006-09-28 14:30:49
Od:"WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę to kłoci się z logiką bo nie za bardzo wyobrażam sobie prawnych
> regulacji klimatu... ;)

Zdefiniowac mozna wszystko.
Pytajacy slusznie sie wiec pyta czy zdefiniowano w polskim
prawie termin nazywany "sezonem grzewczym" czy nie.

Pozdrawiam :)
WOJSAL

7. Data: 2006-09-28 14:51:33
Od:januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJSAL napisał(a):

> Pytajacy slusznie sie wiec pyta czy zdefiniowano w polskim
> prawie termin nazywany "sezonem grzewczym" czy nie.

Nie. Pytał o początek i koniec a nie o to co to jest... ;)

j.