    From: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: facet to świnia
    Date: Tue, 21 Jan 2003 03:50:46 +0000 (UTC)

    ZOCHA napisał:

    > Witam.
    > Jestem po trzecim roku medycyny. Dwa lata temu, urodził mi się synek,
    > Szymek. Naszczęście pomogli mi rodzice. Naszczęście, bo ojciec Szymka,
    > wyparł się ojcostwa-cham. W tym kraju prawo jest bardzo odraniczone
    > kobieta zawsze jest poszkodowana, co mam robić, czy mam jakąś szanse
    > na uzyskanie alimentów.Zwracam się do was z nadzieja uzyskania pomocy.

    Widzisz jak tu jest? Niedawno tez pytalem o rozne rzeczy, nie mowie ze
    wszyscy unikaja odpowiadania, jest tu grupka ktora to robi.

    Jest takie niemieckie (chyba) powiedzenie. Tlumaczac na polski to jest
    mniej wiecej. Nie mow o bylej dziewczynie ze byla qurwa bo to znaczy ze
    jestes glupi. Tak mniej wiecej, ale glowny motyw jest jasny.

    "Od milosci do nienawisci jeden krok."