  • 1. Data: 2004-04-15 08:00:21
    Temat: eksmisja
    Od: "Agnieszka" <a...@w...pl>

    Dostałem nakaz eksmisji z mieszkania byłej żony. mam się wyprowadzić
    najpóźniej w dniu uprawomocnienia się wyroku.jednak jest problem. do
    podziału majątku wciagnelismy tylko rzeczy cenne (np. meble, TV) ale zostaly
    jeszcze do podzialu naczynia, ksiązki itp. Część z nich znajduje się w
    zamkniętym przez byłą żone pokoju, a ona nie chce przyjechać i udostępnić mi
    je i wogóle jakoś je podzielić. Grozi że jak coś zabiore pod jej nieobecność
    z mieszkania to zgłosi na policje kradzież. Wprowadzam się ponad 300 km
    dalej i nie bede jeżdził kilka razy żeby wszystko zabrać.
    Jak można rozwiązać taką sytuację?
    bardzo dziękuję za pomoc,
    Agnieszka ( w imieniu brata)