  • 11. Data: 2002-12-16 07:35:45
    Temat: Re: egzekucja mandatu
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atd0g8$as1$1@news.tpi.pl...

    > komornik tego nie sciaga
    > ściąga to poborca podatkowy

    ...być może z tym komornikiem się pomyliłem, ale sprawdzę
    to w domu w papierach. Możliwe że to faktycznie był poborca ....

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2002-12-16 07:44:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I kto to mówi ;)))))))).

    Ktoś kto potrafi pisać posty.Ty nie potrafisz.Głupawego trolla poznaje się
    właśnie po 2 kilobajtowych,nie ciętych postach śmieciarzu.Nic nie zmienią
    twoje docinki.Ogół z reguły trafnie takie rzeczy ocenia.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 13. Data: 2002-12-16 07:59:47
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > właśnie po 2 kilobajtowych,nie ciętych postach śmieciarzu.Nic nie zmienią
    > twoje docinki.Ogół z reguły trafnie takie rzeczy ocenia.

    Koniec prywatnych wycieczek!!!

    Pozdrawiam

    Darek

  • 14. Data: 2002-12-16 08:43:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Koniec prywatnych wycieczek!!!

    Skończę jeśli odpowiesz na pytanie:czym się kierujesz złośliwie nie tnąc
    postów?
    Mi gdy zaczynałem przygodę z netem tylko raz zwrócono uwagę.