  • 1. Data: 2002-12-13 11:11:03
    Temat: egzekucja mandatu
    Od: "Carlos" <c...@w...pl>

    Czy ktos moze w skrocie objasnic mi na czym polega egzekucja mandatu
    otrzymanego od policji?

    Czy angazowany jest w to komornik, czy tez Urzad Skarbowy?

    Jaro

  • 2. Data: 2002-12-13 12:08:27
    Temat: Re: egzekucja mandatu
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Albo ściga poborca podatkowy z Urzędu Skarbowego, albo jeśli masz stałą
    pracę to przychodzi do pracodawcy zawiadomienie że ma to potrącić z
    wynagrodzenia z odsetkami.
    ]Pozdrawiam Ewfka

  • 3. Data: 2002-12-13 12:20:27
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Ewfka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Albo ściga poborca podatkowy z Urzędu Skarbowego, albo jeśli masz stałą
    > pracę to przychodzi do pracodawcy zawiadomienie że ma to potrącić z
    > wynagrodzenia z odsetkami.

    TO ja juz zglupialem - bo kilka dni temu ktos pisal ze nie ma odsetek???

  • 4. Data: 2002-12-13 12:59:30
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Czy ktos moze w skrocie objasnic mi na czym polega egzekucja mandatu
    > otrzymanego od policji?
    >
    > Czy angazowany jest w to komornik, czy tez Urzad Skarbowy?
    >
    > Jaro

    Przychodzi komornik do domu, w moim przypadku tak było.
    Nie pamiętam już jak długi okres czasu minął od niezapłacenia, ale dość
    długo
    chyba ponad 2 lata (był już ten temat poruszany niedawno poszukaj
    w archiwum pod hasłem mandat). Po tychże 2 latach koszty dodatkowe były
    naprawdę
    niewielkie (250zł mandat + chyba około 20zł), i myślałem że to są odsetki
    ale ktoś z grupowiczów napisał że to są koszty manipulacyjne i że odsetki
    nie są naliczane. Pamiętam że ktoś z grupy również napisał że mogą
    ściągnąć należność przez US, ale ja nie mogę tego potwierdzić ponieważ
    w moim przypadku komornik załatwił sprawę.
    Natomiast jakie są kryteria wyboru drogi do ściągnięcia należności, tz. US
    czy komornik, to nie wiem, ale może ktoś kompetentny się już tu wypowie.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2002-12-13 13:28:59
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Mam to przed sobą i piszę co następuje
    TYTUŁ -Zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego stanowiącego wynagrodzenie
    u dłużnika zajętej wierzytelności będącego pracodawcą.
    DO POTRĄCENIA- Kwota należności głównej, Kwota odsetek za zwłokę, Razem
    koszty egzekucyjne, Razem koszty upomnienia, Razem kwota należności
    głównej, Razem kwota odsetek za zwłokę.
    KOMENTARZ- Kwoty uzyskane z zajęcia do wysokości wyżej określonej, a ponadto
    odsetki naliczone po dniu wystawienia zawiadomienia należy wpłacić na
    rachunek bankowy.........

  • 6. Data: 2002-12-13 14:39:06
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Od mandatów karnych nie ma odsetek ani kosztów upomnienia z tego powodu, iz
    upomnienia się nie wystawia. Dolicza się tylko koszty "egzekucyjne"
    (manipulacyjne) około 8 zł w przypadu 100. Ściąga należnośc poborca skarbowy
    z wydziału egzekucyjnego US.

  • 7. Data: 2002-12-13 16:03:14
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Darek d...@p...onet.pl napisał :

> [...]
    > Natomiast jakie są kryteria wyboru drogi do ściągnięcia należności,
    > tz. US czy komornik, to nie wiem, ale może ktoś kompetentny się już

    komornik tego nie sciaga
    ściąga to poborca podatkowy

  • 8. Data: 2002-12-16 05:50:18
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    to był komornik!

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2002-12-16 07:05:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > to był komornik!

    Tak.A ty jesteś troll.

    Leszek

  • 10. Data: 2002-12-16 07:23:23
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Tak.A ty jesteś troll.
    >

    > Leszek

    I kto to mówi ;)))))))).
    Wiesz czasami możesz rozbawić człowieka.
    Pewnie robisz to nieświadomie, ale ... wychodzi Ci!!!

    Pozdrawiam Cię Leszku i życzę
    wiele wytrwałości w pracy nad
    własną osobowością (a będziesz
    potrzebował jej wiele ;) )

    Darek

    P.S.
    A jeżeli chodzi o trolla, to nie jest Leszku ktoś
    kto odpowiada na temat (nie twierdzę że zawsze trafnie
    ale od tego jest grupa żeby skorygować ewentualne błędy)
    ale ktoś kto właśnie jak Ty teraz, dołącza się do wątku i
    pieprzy (przepraszam za wyrażenie) głupoty nie na temat
    nie nawiązując w najmniejszym stopniu do tematu.
    Skorzystaj z mojej rady, weź środki uspokajające i postaraj
    się wyluzować.