  • 1. Data: 2002-12-13 10:38:00
    Temat: adresy IP a podstawa prawna
    Od: Bartosz Maruszewski <b...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Dzien Dobry.

    Pisalem niedawno o otwarciu paczki przed odbiorem na Poczteksie. No
    wpadlem: paczki mi nie pozwolono otworzyc przed oplata (4.450 PLN), po
    oplacie otworzylem w obecnosci kierownika zmiany i byly dechy zamiast
    laptopa.

    Zglosilem fakt na Policje.

    Chce teraz doniesc kolejne zeznania, w ktorych podaje dokladne namiary
    z listow elektronicznych na czlowieka. Wiem juz dokladnie skad
    i o ktorej godzinie sie laczyl na skrzynke w WP S.A. Wystarczy tam pojsc
    i zapytac kto wtedy korzystal z komputera. Zastanawiam sie
    tylko dlaczego Pan Komisarz powie mi, ze no wszystko ladnie pieknie, on
    ,,rozumi'' i w ogole, ale nie ma podstaw prawnych.

    Czy, aby na pewno nie ma podstaw prawnych? A moze nie nosic tego na
    zwykly komisariat tylko zglosic gdzies wyzej do jakiejs specjalnej
    jednostki od przestepstw elektronicznych? Jestem z Wroclawia.

    Bartek M.
    --
    ____ _____ ____ # Bartosz Maruszewski B...@j...org.pl
    \__| | /___ # Tel. +48 501 453 621 ICQ: 23261748
    "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem"

  • 2. Data: 2002-12-13 13:10:04
    Temat: Re: adresy IP a podstawa prawna
    Od: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zwykly komisariat tylko zglosic gdzies wyzej do jakiejs specjalnej
    > jednostki od przestepstw elektronicznych? Jestem z Wroclawia.

    Jak nie ma podstaw prawnych skoro zglosiles przestepstwo?
    Mialem podobny przypadek, zamiast zamowionego dysku dostalem kawalek olowiu.
    Zglosilem na policje i wlasnie 18 grudnia jest juz 3 rozprawa w tej sprawie
    Przypadek o tyle pdoobny ze moja wiedza na temat goscia ograniczala sie do
    dokladnych dat z godzinami,
    numerow IP z ktorych sie laczyl oraz do nazwy skrzynki pocztowej.

    Z otwieraniem paczki przed uregulowaniem ot tez dziwne.
    Dzwonilem nie raz na rozn urzedy pocztowe i otrzymywalem co raz to inna
    odpowiedz.
    To ze mozna, ale ew trzeba pokryc koszt odeslania i nowego opakowania,
    pozniej ze nie wolno itd
    Szkoda gadac...

    Adam Konieczny
    a...@n...pl

  • 3. Data: 2002-12-13 19:34:07
    Od: kidprotect <f...@k...pl>

    On 13 Dec 2002 10:38:00 GMT Bartosz Maruszewski
    <b...@d...ists.pwr.wroc.pl> wrote:

    > Czy, aby na pewno nie ma podstaw prawnych? A moze nie nosic tego na
    > zwykly komisariat tylko zglosic gdzies wyzej do jakiejs specjalnej
    > jednostki od przestepstw elektronicznych? Jestem z Wroclawia.

    Na stronie policji (www.policja.pl) znajdziesz adres email Jana Hajdukiewicza,
    napisz do niego w tej sprawie, powinien pomoc.

    Pozdrowienia,
    Kuba

    --
    Fundacja Kidprotect - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl