  • 1. Data: 2002-12-13 09:55:39
    Temat: Spaliły sie moje meble oddane do reklamacji.
    Od: "Sebastian Błajet" <b...@w...pl>

    W Olsztynie sploneła fabrka mebli MebelPlast S.A.
    Ja oddałem do reklamacji porzez salon firmowy tej firmy meble.
    Domniemam że moje meble również.Dzisiaj mam się dowiedzieć. Choć to
    niepewne.Za każdym razem jestem zwodzony.
    Jak mam się teraz zachować ?
    ps: dodam tylko ,że reklamuje te meble juz od 4- mcy !!!.

    Z góry dziękuję.

    Sebastian Błajet
    b...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-13 10:44:11
    Temat: Re: Spaliły sie moje meble oddane do reklamacji.
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Użytkownik "Sebastian Błajet" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niepewne.Za każdym razem jestem zwodzony.
    > Jak mam się teraz zachować ?
    > ps: dodam tylko ,że reklamuje te meble juz od 4- mcy !!!.

    To masz pecha... jak cala fabryka...

    To ze czekasz 4 miesiace to faktycznie nie bardzo dobrze swiadczy. Ale
    zapewne teraz musza sie troszke podniesc, a zwlaszcza musza podniesc system
    komputerowy (co lada chwila ma sie stac jezeli jeszcze sie nie stalo).

    Dowiedz sie w poniedzialek, powinni juz funkcjonowac w miare "normalnie"
    (jezeli mozna to tak nazwac po tym co sie stalo...). Jak rozwiazesz sprawe
    daj znac, sam jestem ciekaw..

    Pozdrawiam
    Grzes

  • 3. Data: 2002-12-13 13:20:28
    Od: "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl>

    Spokojnie mozesz zadac oddanaia pieniedzy albo nowych mebli.
    Tak dlugi okres przetrzymywania mebli w serwisie jest nie zgodny z prawem

    Piotr

  • 4. Data: 2002-12-13 13:57:53
    Od: "Sebastian Błajet" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl> napisał w
    wiadomości news:atcmig$r2q$1@news.tpi.pl...
    > Spokojnie mozesz zadac oddanaia pieniedzy albo nowych mebli.
    > Tak dlugi okres przetrzymywania mebli w serwisie jest nie zgodny z prawem

    o.k ale gdzie mam w razie czego wystosowac odpowiedznie pismo z żadaniem
    nowych mebli lub gotówki. ?

  • 5. Data: 2002-12-18 10:34:20
    Od: "Adriana P." <u...@2...pl>

> [...]
    > niepewne.Za każdym razem jestem zwodzony.
    > Jak mam się teraz zachować ?
    > ps: dodam tylko ,że reklamuje te meble juz od 4- mcy !!!.

    Witam!
    Jestem pracownikiem tej firmy..... i po sprawdzeniu w systemie mam info, ze
    klientowi zostana wydane meble z ekspozycji.

    Pozdrawiam
    ultra74