  • 1. Data: 2002-12-13 09:47:35
    Temat: Re: Niedogrzane mieszkanie
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atc8q4$ll6$1@news.onet.pl...
    > Mam 17 stopni w mieszkaniu. winą jest "ciepły" kaloryfer.
    > Co moge zrobić.
    > kiedyś zgłaszało się i ni e płaciło się za ogrzewanie przez jakiś okre .
    > Jak teraz mówią przepisy
    > Proszę o poradę.

    Zglos do spoldzielni/administratora. Ja tak zrobilem. Byl czlowiek,
    poogladal zawory, stwierdzil ze faktycznie za zimno i zglosi do zarzadzcy
    instalacji grzewczej (w Olsztynie MPEC).

    Ale a wielkie zmiany nie licze. Licze na siebie, ze po okresie grzewczym
    pokombinuje cosik - przeplukanie kaloryfera (zapewne mozesz tez miec
    zamulony grzejnik), moze pomysle o ich wymianie. W tym roku trzeba bedzie
    dac sobie jakos rade.
    No, ale niektore mieszkania sa po prostu zimne (stare mury etc.). Ja
    mieszkam na ostatnim, 3 pietrze, ciagnie mi dodatkowo od sufitu :(. Na razie
    nie mam pomyslu...

    Pozdrawiam cieplo :), a nawet goraco, moze zrobi sie cieplej :))

    Grzes
    PS. Daj znac czy gdyby udalo Ci sie cos zalatwic... ;)

  • 2. Data: 2002-12-13 09:49:34
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Znam taki patent....
    Aby cieplo z grzejnika szlo w calosci na pomieszczenie nalezy za
    grzejnikiem, na scianie pomieszczenia nalepic plachte grubej folii
    aluminiowej.
    Folia odbija wszystkie cieplo, ktore nie ogrzewa zimnej sciany, przez co
    ulatuje niepotrzebnie, ale w calosci 'bucha' na pomieszczenie.....

    Nie mieszkam w bloku, nie probowalem, ale slyszalem, ze to skuteczny, prosty
    i tani sposob :-)

    Podzrawiam,

    Pawel,

  • 3. Data: 2002-12-13 09:58:29
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ulatuje niepotrzebnie, ale w calosci 'bucha' na pomieszczenie.....
    >
    > Nie mieszkam w bloku, nie probowalem, ale slyszalem, ze to skuteczny,

    Wprawdzie bedzie to troche [OT], ale moze ktos przetestowal i wie, czy to
    dziala i jaki ostatecznie uzyc material (tzn. jakie aluminium, czy sa
    konkretne produkty)?

    Moze to sprawi, ze czesc grupowiczow poczuje sie cieplej :)), bo 17-stopni z
    rana to jest brr......
    :(

    Pozdrawiam
    ... cieplutko :)

    Grzes

  • 4. Data: 2002-12-13 09:59:45
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

> [...]
    > konkretne produkty)?
    >
    > Moze to sprawi, ze czesc grupowiczow poczuje sie cieplej :)), bo 17-stopni

    To chyba na grupe pl.praca-slodowy :-PPP

    Nie ma do tego konkretnych materialow.
    Czytalem to w magazynie "Forma".
    Kupujesz po prostu folie aluminiowa, taka jak do pakowania sniadania, tylko
    ze przemyslowa, moim zdaniem jak najgrubsza, i naklejasz za grzejnikiem na
    scianie.
    Zadna filozofia :-)

    Paweł,

  • 5. Data: 2002-12-13 10:00:51
    Temat: [OT] Re: Niedogrzane mieszkanie
    Od: "RP" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Grzes" <d...@N...host.sk> napisał w wiadomości
    > Wprawdzie bedzie to troche [OT], ale moze ktos przetestowal i wie, czy to
    > dziala i jaki ostatecznie uzyc material (tzn. jakie aluminium, czy sa
    > konkretne produkty)?

    sa konkretne produkty (takie specjalne maty izolacyjne z m.in. folia
    aluminiowa) - popytaj w sklepach typu Castorama, Praktiker

    pozdrawiam,
    RP

  • 7. Data: 2002-12-13 10:51:21
    Temat: Re: [OT] Niedogrzane mieszkanie
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>

    > Wprawdzie bedzie to troche [OT], ale moze ktos przetestowal i wie, czy
    > dziala i jaki ostatecznie uzyc material (tzn. jakie aluminium, czy sa
    > konkretne produkty)?

    za kaloryfery wsadziłem kilka dni temu tzw. alumaty (folia
    aluminiowa na cienkiej piance);
    w lecie pełno było tego w supermarketach
    na stoiskach... turystycznych;
    czy to wnosi rzeczywiście coś istotnego? raczej wątpię
    (temperatura w pokojach się nie podniosła),
    ale za to psychicznie czuję się lepiej:)

    gl

  • 8. Data: 2002-12-13 12:23:30
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Sznowni Państwo

    Dziekuje za odpowiedz ale moje pytanie dotyczyło tego jakie mam prawo do
    mniejszych opłat za ogrzewanie

    Wojciech Godlewski