  • 31. Data: 2012-03-15 08:52:18
    Temat: Re: e-sąd jest do d*
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 08:21, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Jeżeli termin płatności przypada przykładowo na 15-tego, to żądasz odsetek od
    > 15-tego, czy od 16-tego?

    Podobno prawidłowo jest od 16.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2012-03-15 08:52:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 08:23, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > I co dalej z tym robi e-sąd?
    > Zawiadamia tylko powoda, czy pozwanego również?
    > Zawiadamia elektrycznie, czy papierowo?
    >

    > -----

    Zawiadamia tylko powoda elektrycznie.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2012-03-15 09:41:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 09:52, Liwiusz pisze:
    > Podobno prawidłowo jest od 16.
    Na stronie e-sądu są przecież proste, czytelne wzory, jak to ma wyglądać ;-)

    Maciek

  • 34. Data: 2012-03-15 17:14:48
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Jak dla mnie ktoś, kto ma wpłacić 15-tego, a wpłaca dopiero 16-tego spóźnia
    się jeden dzień i za jeden dzień powinien mieć naliczone odsetki.
    Tyle, że jest parę sposobów liczenia odsetek i w jednym z nich od 16-tego do
    16-tego jest... jeden dzień odsetkowy ;-)

    -----

  • 35. Data: 2012-03-15 17:15:44
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    To daj jakąś linkę.

    -----

  • 36. Data: 2012-03-15 17:52:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 18:15, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > To daj jakąś linkę.
    https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=25

    Z tą prostotą i czytelnością to tak trochę żartowałem :->

    Maciek

  • 37. Data: 2012-03-15 17:55:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 18:14, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Jak dla mnie ktoś, kto ma wpłacić 15-tego, a wpłaca dopiero 16-tego spóźnia
    > się jeden dzień i za jeden dzień powinien mieć naliczone odsetki.
    Widać ktoś doszedł do wniosku, że wpłacający 16-tego spóźnia się tylko o
    parę godzin, a nie o cały dzień :-)

    Maciek

  • 38. Data: 2012-03-18 11:07:02
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    "Nasz" SR zawsze nam zasądza odsetki zgodnie z naszym wnioskiem płatne od 10-
    tego dnia miesiąca do dnia płatności (termin płatności przypada nam zwykle
    na 10-tego).
    Ale wiem, że adwokaci i radcowie cudują i często wnioskują od 11-tego, nie
    będę się z nimi kłócił (a i tak każdy z nich dostaje zawsze zawezwanie do
    uzupełnienia jakiś braków formalnych, załamać się można z tymi
    tzw. "profesjonalnymi pełnomocnikami procesowymi")

    -----

  • 39. Data: 2012-03-25 21:35:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Ostatnio coś im się pieprzy, szereg moich spraw jest tak "załatwianych".
    > Może już zatracili umiejętność czytania?

    Raczej odwrotnie. Wreszcie zaczęli czytać ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 40. Data: 2012-03-25 21:37:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-03-13 16:41, Maciek pisze:

    > Ok, czyli ustaliliśmy, że są zawaleni robotą, ale czy przy odrzuceniu
    > nie powinni tego jakoś uzasadnić, choćby:

    Brak podstaw do wydania nakazu zapłaty oznacza że pozew jest bez sensu