  • 1. Data: 2012-03-12 12:23:16
    Temat: Podwójne ubezpieczenie w Link4 i Aiva
    Od: "Miczeton" <m...@g...pl>

    W skrócie: poczta na czas nie doręczyła wypowiedzenia umowy OC do Link4 w
    zwiazku z czym przedłużono ją z automatu na rok. Nie wiedząc o tym, zostałem
    klientem Aviva. Link po kilku tygodniach mnie poinformował o braku zapłaty za
    polisę i wtedy dowiedziałem się o problemie. Konsultant powiedział, że mogę
    jeszcze tę umowę rozwiązać w ciągu 30 dni wysyłając do nich: kopię nowego oc z
    Avivą, kolejne wypowiedzenie umowy. Dokumenty te otrzymali i mieli w ciągu paru
    dni wysłać potwierdzenie wypowiedzenia + koszt polisy za 1 miesiąc. Dokumentów
    tych albo nie wysłali, albo nie dotarły, ja o sprawie kilkunastu złotych za ten
    1 miesiąc zapomniałem. Po 2 latach odezwała się firm windykacyjna Presco, a dziś
    otrzymałem wyrok i słoną sumę do zapłaty. Odwoływać się czy przełknąć gorycz
    porażki? Suma nie mała bo blisko 1600 zł do zapłacenia, a Link4 miał mnie obciąć
    o jakieś 50-60 zł o ile pamiętam.