  • 1. Data: 2012-03-12 21:01:48
    Temat: skrzynka pocztowa - rezygnacja?
    Od: pluto <p...@p...org>

    witam,

    ostatnio irytuje mnie zapychanie klasycznej skrzynki pocztowej przez
    tresci wszelakie.
    niestety przy obecnych super euroskrzynkach kazdy producent pizzy,
    ikea, tesco, lidl i inne biedronki
    sa w stanie zapach skrzynke w ciagu kilku dni, a ja nie mam ochoty
    zajmowac sie
    usuwaniem tego syfu. czy mozna z tym jakos walczyc na drodze prawnej?
    czy moge sobie elegancko wymontowac, albo zaspawac ten wiecznie
    zapchany przybytek
    bez narazania sie na jakies sankcje z tytulu nieodebranego awizo/
    poleconego, itp.?