  • 71. Data: 2019-09-15 22:23:31
    Temat: Re: dziecko na drodze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-13 o 17:00, Shrek pisze:

    > Czyli jesteś za nałożeniem grzywny do 5 tysi praktycznie każdemu rodzicu

    Nie jestem za, ale uważam, że tak ten przepis trzeba obecnie
    interpretować, więc inicjatywa, która będzie skutkować jego zmianą jest
    ze wszech miar słuszna.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2019-09-15 22:45:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.09.2019 o 22:23, Liwiusz pisze:

    > Nie jestem za, ale uważam, że tak ten przepis trzeba obecnie
    > interpretować

    Trzeba? Skoro trzeba to dlaczego nikt go tak nie interpretuje?

    > więc inicjatywa, która będzie skutkować jego zmianą jest
    > ze wszech miar słuszna.

    A to zupełnie inna sprawa. NIe wiem czy ścieżka przez Tk to akurat
    własciwa jest jeśli chodzi o zmianę przepisu - trochę kreatywności
    będzie trzeba, żeby uznać go za sprzecznego z konstytucją - w zasadzie
    wzorce kontroli ustala pytający, ciekawe który konkretnie artykuł
    konstytucji w/w przepis narusza.

    --
    Shrek

  • 73. Data: 2019-09-16 09:09:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-15 o 22:45, Shrek pisze:

    > Trzeba? Skoro trzeba to dlaczego nikt go tak nie interpretuje?

    Interpretuje, przeczytaj wątek od początku.

    > A to zupełnie inna sprawa. NIe wiem czy ścieżka przez Tk to akurat

    Skoro "nikt go tak nie interpretuje", to wg ciebie inicjatywa nie
    powinna być słuszna, bo tylko czas marnuje.

> [...]
    > będzie trzeba, żeby uznać go za sprzecznego z konstytucją - w zasadzie
    > wzorce kontroli ustala pytający, ciekawe który konkretnie artykuł

    Zdecyduj się - "nikt go tak nie interpretuje", czy jednak jest niezgodny
    z konstytucją? Bo jeśli ma być, to jednak musi być "tak interpretowany".

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2019-09-16 18:12:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 09:09, Liwiusz pisze:

    > Interpretuje, przeczytaj wątek od początku.

    No raczej "ma wątpliwości". Jakby tak interpretował to by nałożył
    grzywnę i po sprawie.

    > Zdecyduj się - "nikt go tak nie interpretuje", czy jednak jest niezgodny
    > z konstytucją? Bo jeśli ma być, to jednak musi być "tak interpretowany".

    To że jeden sąd tak zinterpretował to jeszcze nie znaczy "że jest tak
    interpretowany".

    --
    Shrek