    From: "Paweł K" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialanie firmy kruk
    Date: Mon, 12 Sep 2005 17:44:49 +0200

    mialem bardzo dobra prace, zarabuilem po 7000 netto miesiecvznie
    jeden telefon byl moj
    dwa nastepne kupilem rodzicom, jeden matce drugi ojcu, to starsi ludzie
    schorowani wwiec potrzebowali tych telefonow
    Coz w tym dziwnego?
    Dziwi mnie tylko to ze Idea nie wziela pod uwagez ze przez 7 lat regularnie
    placilem na jej konto barzdzo wysokie rachunki i nagle gdzy stracll zrodlo
    utrzumania i prosilem o przesuniecie terminu platnosi o kilka miesieczy badz
    rozlozenie na raty zazadali natychmiast calosci a w centrali na placu
    konstytrucji w wawszawie wrecz mnie wysmiali ze nie sa instytucja
    charytatywna i jesli mnie teraz nie stac to musze zaplacic kare?
    Czy to sprawiedliwe biorac pod uwage to ile na mnie zarobili przez 7 lat?