  • 11. Data: 2004-10-25 12:36:16
    Temat: Re: dyktafon
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w wiadomości
    news:1fkdgyi5tus3d$.1useixb9fvuux.dlg@40tude.net...

    > Istnieje coś takiego jak skarga.

    Rozumiem. Mamy z żoną napisać skargę.
    Na kogo i do kogo skierować?
    Odpowiedź może być w formie linku. Poczytamy...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 12. Data: 2004-10-25 16:14:47
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    > Rozumiem. Mamy z żoną napisać skargę.
    > Na kogo i do kogo skierować?
    > Odpowiedź może być w formie linku. Poczytamy...

    Znasz ten dowcip o biednym Żydzie, który modlił się do Jahwe o wygraną w
    totka?
    Więc ty też daj urzędowi szanse i napisz w koncu to pismo i podaj lub
    wyslij, bo ja juz widze twoje kolejne pytanie: "A co jak nie bedzie końca
    swiata?"

    vertret

  • 13. Data: 2004-10-25 16:21:59
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości

    > Więc ty też daj urzędowi szanse i napisz w koncu to pismo i podaj lub
    > wyslij, bo ja juz widze twoje kolejne pytanie: "A co jak nie bedzie końca
    > swiata?"

    Pomyliłeś mnie z autorem wątku :D ;P
    Bo moja żona już napisała pismo i otrzymała zwrotkę (potwierdzenie odbioru)
    A z MENiS odpowiedzi nie ma już ponad rok.. :-)
    Czytaj uważnie...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 14. Data: 2004-10-25 17:37:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "abstrakcyjny_dobrodziej"
    <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Możesz oczywiście to nagrać i będzie dowodem. o wiele lepiej zwróć się na
    piśmie o wydanie ;pożądanego przez Ciebie dokumentu i po sprawie. Jak nie
    wydadzą, to będzie dowód, ze się zwracałeś.

  • 15. Data: 2004-11-12 14:58:37
    Od: "maroko" <m...@h...pl>

    pisz skarge na bezczynnosc organu do organu II instancji...
    napisz mniej wiecej co to byla za sprawa, bo jak bede wiedzial to i powiem
    Ci jaki organ jest II instancja, trzeba zachowac wlasciwosc rzeczowa