  • 1. Data: 2016-02-06 20:51:25
    Temat: drzwi
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    crosspost

    Kupiłem drzwi, przesuwne.
    Takie sobie wymarzyłem :)

    Zgodnie z danymi wg strony producenta grubość skrzydła to 40mm

    Kupiłem kasety do drzwi przesuwnych, zgodnie z opisem producenta
    maksymalna grubość skrzydła to 40mm.

    Zamontowałem kasety ale drzwi nie da rady wsunąć ponieważ skrzydło w
    najgrubszym miejscu (przeszklenie) ma 50mm

    kto powinien za to beknąć ?

    Jak myślicie, czy ugram coś na "niezgodność towaru z umową" ?
    No i czy kopać się z producentem czy ze sprzedawcą - towar wybrałem na
    stronie producenta, znalazłem lokalnego dystrybutora i u niego zamówiłem
    konkretny model.

  • 2. Data: 2016-02-06 21:46:33
    Temat: Re: drzwi
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Wiem, że nie do końca NTG, ale może się przydać na przyszłość.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Crosspost

  • 3. Data: 2016-02-07 01:13:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-02-16 o 20:51, pilocik pisze:
> [...]
    > No i czy kopać się z producentem czy ze sprzedawcą - towar wybrałem na
    > stronie producenta, znalazłem lokalnego dystrybutora i u niego zamówiłem

    Sprzedawca przed Tobą. Producent przed sprzedawcą. Towar niezgodny z
    umową, jeśli jest tak, jak piszesz.

  • 4. Data: 2016-02-07 15:27:55
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Ty, bo źle kupiłeś, mądry człek łazi z miarką.

  • 5. Data: 2016-02-07 16:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Ty, bo źle kupiłeś, mądry człek łazi z miarką.

    Acha. Czyli w ofercie mozna napisac co się chce, bo kupujący ma sobie
    sprawdzić...

  • 6. Data: 2016-02-07 16:58:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > Ty, bo źle kupiłeś, mądry człek łazi z miarką.

    A podpaski (tampony) to mierzysz (i porównujesz z ...), przymierzasz,
    czy przyjmujesz to, co napisał producent?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-02-07 17:47:34
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 15:27, Stokrotka pisze:
    > Ty, bo źle kupiłeś, mądry człek łazi z miarką.

    Szanowna Stokrotko, pokaż mi skład budowlany mający na półce wszystko co
    mają w ofercie.
    Wybrałem drzwi z katalogu producenta, upewniłem się co do ich parametrów
    i takie zamówiłem, co Twoim zdaniem miałem zmierzyć tą miarką ? Grubość
    katalogu ?

  • 8. Data: 2016-02-07 17:48:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 16:58, Big Jack pisze:

    > A podpaski (tampony) to mierzysz (i porównujesz z ...), przymierzasz,
    > czy przyjmujesz to, co napisał producent?

    Bez jaj :-)
    Po drzwi na konkretny wymiar poszedłbym do marketu budowlanego z miarką.
    Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy żeby ufać sprzedawcy/producentowi.

  • 9. Data: 2016-02-07 17:49:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 17:47, pilocik pisze:
    > Wybrałem drzwi z katalogu producenta, upewniłem się co do ich parametrów
    > i takie zamówiłem, co Twoim zdaniem miałem zmierzyć tą miarką ? Grubość
    > katalogu ?

    To reklamuj i nie zawracaj gitary :-)

  • 10. Data: 2016-02-07 19:19:13
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Acha. Czyli w ofercie mozna napisac co się chce, bo kupujący ma sobie
    > sprawdzić...

    Taki jest realny obecny świat, czy jak to nazwiesz:
    polski kapiatlizm XXI wieku, albo ostatniego 25 lecia.