  • 11. Data: 2016-02-07 19:21:51
    Temat: Re: drzwi
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Szanowna Stokrotko, pokaż mi skład budowlany mający na półce wszystko co
    > mają w ofercie.
    > Wybrałem drzwi z katalogu producenta, upewniłem się co do ich parametrów i
    > takie zamówiłem, co Twoim zdaniem miałem zmierzyć tą miarką ? Grubość
    > katalogu ?

    Oczywiście, że powinieneś zmieżyć miarką dżwi,
    w każdym miejscu , kture wydawało ci się krytyczne.

    Co innego gdybyś się czepiał np ocieplenia w środku:
    tego nie widać i nie da się sprawdzić, tu musisz zaufać napisam,
    nie ma wyjścia.

    --
    skasowali mi stronę:
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony

  • 12. Data: 2016-02-07 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Taki jest realny obecny świat, czy jak to nazwiesz:
    > polski kapiatlizm XXI wieku, albo ostatniego 25 lecia.

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy czyli gówno prawda...

  • 13. Data: 2016-02-07 23:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Oczywiście, że powinieneś zmieżyć miarką dżwi,
    > w każdym miejscu , kture wydawało ci się krytyczne.

    Debilka...

    > Co innego gdybyś się czepiał np ocieplenia w środku:
    > tego nie widać i nie da się sprawdzić, tu musisz zaufać napisam,
    > nie ma wyjścia.

    Mozna przeciez przeciąć i sprawdzic...

  • 14. Data: 2016-02-08 08:08:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-07 17:48, z pisze:

    > Bez jaj :-)
    > Po drzwi na konkretny wymiar poszedłbym do marketu budowlanego z miarką.
    > Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy żeby ufać sprzedawcy/producentowi.

    Fakt i nie tylko po drzwi, jak kilkanaście lat temu potrzebowałem
    pralkę, która mi się zmieści, okazało się, że wymiary kubatury przez
    różnych producentów są różnie podawane, tak samo później miałem z
    lodówką, więc chcą kupić cokolwiek, na czym zależy mi na jakimś wymiarze
    biorę jednak miarkę, bo się później okazuje, że coś tam ma np 40zł, ale
    tylko u podstawy, albo bez elementów wystających typu rączka lub
    cokolwiek innego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje

  • 15. Data: 2016-02-08 10:08:05
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Debilka...

    Jesteś niehlujnym leniem i nie rozumiesz jak cięzką praca jest dobre, tj
    użyteczne wydawanie pieniędzy.

    > Mozna przeciez przeciąć i sprawdzic...
    NIe , bo dżwi stracą na użyteczności, po prostu je zniszczysz.

  • 16. Data: 2016-02-08 10:57:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Kupiłem drzwi, przesuwne.
    >Takie sobie wymarzyłem :)
    >Zgodnie z danymi wg strony producenta grubość skrzydła to 40mm
    >Kupiłem kasety do drzwi przesuwnych, zgodnie z opisem producenta
    >maksymalna grubość skrzydła to 40mm.
    >Zamontowałem kasety ale drzwi nie da rady wsunąć ponieważ skrzydło w
    >najgrubszym miejscu (przeszklenie) ma 50mm
    >kto powinien za to beknąć ?
    >Jak myślicie, czy ugram coś na "niezgodność towaru z umową" ?

    Teoretycznie po to jest.
    Pytanie tylko czy ugrasz cos ponad zwrot ceny i drzwi.

    Drogie te drzwi i kaseta ?
    Bo producent drzwi powinien zwrocic koszta dodatkowe montazu.
    Pytanie, czy bedzie mu sie chcialo obnizyc cene o cene wiekszej
    kasety.

    Ewentualnie ... wezwac do usuniecia usterki, czyli dostarczenia drzwi
    o grubosci 40 mm :-)

    >No i czy kopać się z producentem czy ze sprzedawcą - towar wybrałem
    >na

    z tytulu niezgodnosci to u sprzedawcy.

    >stronie producenta, znalazłem lokalnego dystrybutora i u niego
    >zamówiłem konkretny model.

    Zdalnie czy w sklepie ? Bo jak zdalnie, to mozesz oddac w 10 czy 14
    dni bez podania przyczyn.
    No ale znow wraca kwestia kosztow dodatkowych.

    J.

  • 17. Data: 2016-02-08 11:20:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > Jesteś niehlujnym [...]

    ROTFL...

  • 18. Data: 2016-02-08 20:12:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-02-08 o 11:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    > ROTFL...
    Miałam Ci wytknąć okropnego byka na tej grupie albo grupie podatki i
    żałuję, że tego nie zrobilam. Przejrzyj swoje wczorajsze posty.

    --
    animka

  • 19. Data: 2016-02-08 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Miałam Ci wytknąć okropnego byka na tej grupie albo grupie podatki i
    > żałuję, że tego nie zrobilam. Przejrzyj swoje wczorajsze posty.

    To masz tutaj: ohujałas? :)

  • 20. Data: 2016-02-09 00:47:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-02-08 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > To masz tutaj: ohujałas? :)
    No tak, nie chciało ci się naprawić swojego błędu, poszukać go.

    --
    animka