  • 1. Data: 2003-09-16 11:07:08
    Temat: dostelem wezwanie do zaplaty od przedstwicieli NOM !
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>

    Witam,

    Jak w temacie - wezwanie do zapłaty jest od jakiegos EGZEKUTORA
    WIERZYTELNOŚCI (intrum justitia), ktory pisze ze dziala na podstawie umowy z
    dnia.... i art 95 par 1 kc ! Zero pelnomocnictw, tylko wskazany rachunek i
    zebym przelal kase, bo jak nie to podejma dalsze bardziej zdecydowane kroki
    prawne ! Wezwanie nawet nie ma oryginalnych podpisow, jeno skany !

    Juz abstrahujac od tego, ze nie zawieralem z nimi zadnej umowy, a nawet nie
    wiem czy faktycznie korzystalem z ich numeru (chata wynajmowana - a wiec ja
    jako abonent nie wykrecalem 1044),
    oni posluguja sie moimi danymi osobowymi, ktore niby maja od TP SA, a ten
    egzekutor od NOM.

    Co z tym zrobic ? Moze ktos jesio dostal ?
    Aha...zaden polecony to jest , tylko zwykly list !

    Pozdroowka

    sap

  • 2. Data: 2003-09-16 11:17:03
    Od: "bzyku" <b...@N...SPAM.op.pl>

    > Co z tym zrobic ? Moze ktos jesio dostal ?
    > Aha...zaden polecony to jest , tylko zwykly list !
    >
    > Pozdroowka
    >
    > sap

    Mnie tez wlasnie oni scigaja.
    Tez zadnego poleconego, tylko zwykly list i skany podpisow

    pzdr
    bzyku

  • 3. Data: 2003-09-16 11:44:33
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>

    > Mnie tez wlasnie oni scigaja.
    > Tez zadnego poleconego, tylko zwykly list i skany podpisow

    No wlasnie ! Ja bym to olał, bo co to jest ? Sam se moge cos takiego
    'zeskanowac' i podac swoj numer rachunku - wysle do 1000 osob i pewnie 10
    zaplaci ! Niezle i tak co ?:)

    Ja naprawde nie korzystalem z ich uslug ! A jak daja je ogolnie dostepne, to
    niech teraz sie martwia
    i szuakaja tych co krecili z mojej stacji abonanckiej !

    Pozdro

    ms

  • 4. Data: 2003-09-16 14:02:08
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> napisał w wiadomości

    > Ja naprawde nie korzystalem z ich uslug ! A jak daja je ogolnie dostepne,
    > niech teraz sie martwia
    > i szuakaja tych co krecili z mojej stacji abonanckiej !

    w puntakch:-)

    1. jak kręcili z Twojego numeru to Ty za to odpowiadasz
    2. o ile mnie pamieć nie myli kiedyś zawarcie umowy z NOM następowalo
    poprzez skorzystanie z ich prefixu - duzo ludzi sobie dzwoniło, tym bardziej
    że rachunki nie przychodziły odrazu
    3. Intrum Justitia to firma międzynarodowa, jak najbardziej poważna więc
    szansa, że jest jakas pomyłka jest niewielka ale dla swiętego spokoju ja bym
    to wyjasniła
    4. list zwykły mozesz sobie spokojnie olać - mogłes go nie dostać - list
    polecony będzie zwiastowal kłopoty ale błędem będzie nieodebranie go. To
    najczęściej popełniany błąd przez ludzi - sądzą, ze jak nie odbiorą
    poleconego to sprawa się umarza - w praktyce domniemuje sie doręczenie i
    zanim się obejrzysz do Twoich drzwi zapuka komornik.

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-09-16 14:14:07
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > w puntakch:-)
    >
    > 1. jak kręcili z Twojego numeru to Ty za to odpowiadasz

    - czy aby na pewno ? gdzie jest taki zapis ? chyba nie powiesz, ze w umowie, ktorej
    gosc nie podpisywal

    > 2. o ile mnie pamieć nie myli kiedyś zawarcie umowy z NOM następowalo
    > poprzez skorzystanie z ich prefixu - duzo ludzi sobie dzwoniło, tym bardziej
    > że rachunki nie przychodziły odrazu

    a jesli nie on korzystal z tego prefiksu, to kto zawarl umowe ?

    wg tej "umowy" faktury za polaczenia miala wystawiac TPSA !!!

    > 3. Intrum Justitia to firma międzynarodowa, jak najbardziej poważna więc
    > szansa, że jest jakas pomyłka jest niewielka ale dla swiętego spokoju ja bym
    > to wyjasniła

    i jej sila polega glownie na strachu. w ptzypadku dobrowolnych polaczen przez NOM
    tylko dzieki strachowi osiagnie sukcesy

> [...]
    > poleconego to sprawa się umarza - w praktyce domniemuje sie doręczenie i
    > zanim się obejrzysz do Twoich drzwi zapuka komornik.

    nie sadze. Przeciez nie wskoraja nic w trybie nakazowym. Nie okaza przeciez umowy i
    faktury.

  • 6. Data: 2003-09-16 14:52:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości
    .

    > wg tej "umowy" faktury za polaczenia miala wystawiac TPSA !!!

    Z tymi fakurami to bylo troszkę zamieszania
    http://www.fkn.pl/artykuly/artykul/ida__167/ids__2/p
    okaz__wydruk/

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-09-17 08:05:19
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> wrote in message

    > 1. jak kręcili z Twojego numeru to Ty za to odpowiadasz

    Ale jak ? Ja miałem umowe z TP SA - i za to i na tej podstawie moge
    odpowiadac !
    A dlaczego za NOM ? Czemu NOM nie zrobil tak jak NETIA, ze zablokowali
    numer dostepowy i tylko po podpisaniu umowy byl dostepny ! To jest
    prawidlowe rozwiazanie, a nie zeby dopuszczac do realizacji polaczen ktorych
    nie ma
    w bierzących rachunkach - moze za free je swiadczyli - skad mam to wiedziec
    !?
    I to bez zadnej informacji po wykreceniu 1044 !
    Skad babcie 80 letnie moga wiedziec co krecic przy zmieszaniu na rynku
    polaczen miedzystrefowych ? Brak swiadomosci moze byc chyba podstawa do
    uchylenia sie od skutkow ewentualnych czynnosci prawnych ? !
    Mnie do dzis sie miesza ktory prefiks jest do ktorego operatora - ale mam
    zawarte umowy
    i rozumiem, ze jak klepne taki a nie inny prefiks, to wisze temu , a nie
    innemu operatorowi!!!

    > 2. o ile mnie pamieć nie myli kiedyś zawarcie umowy z NOM następowalo
    > poprzez skorzystanie z ich prefixu - duzo ludzi sobie dzwoniło, tym
    bardziej
    > że rachunki nie przychodziły odrazu

    i to moim zdaniem jest ICH błąd - a za błędy się płaci !

    > 3. Intrum Justitia to firma międzynarodowa, jak najbardziej poważna więc
    > szansa, że jest jakas pomyłka jest niewielka ale dla swiętego spokoju ja
    bym
    > to wyjasniła

    No to ja dziekuje za taka powazna i wielka firme ! Wysylaja oswiadczenia
    z zadaniem zaplaty kasy, ktore nie sa podpisane - skany i xerowy podpisow !
    Do tego powolanie sie na jakies umowy z NOM i wskazanie ze dzialaja na
    podstawie
    art. 95 kc. To jest POWAZNE ? To jest zwykly straszak - skad mam wiedziec
    dla
    kogo ta kasa pojdzie - zaplace, a potem NOM przysle mi ponowne wezwanie,
    albo komornika od razu ! Powaga tej firmy windykacyjnej to chyba lekki żart
    !
    Każdy może sobie takie xero walnac ! A moze to nawet nie ta firma wyslala,
    ale ktos kto sie pod nia podszywa !!! Wiem ze w Polsce swiadomosc prawa jest
    nikla, ale to nie znaczy ze "WIELKIE I POWAZNE" firmy moga to wykorzystywac
    !
    Wrecz przeciwnie powinny zadbac o swoj image i dzialac zgodnie z jakimis
    standardami,
    chociazby zalaczajac pelnomocnictwo, albo chociaz jeden oryginalny podpis !
    Wiem ze to koszty i komu by sie chcialo podpisywac tysiace wezwan do
    zaplaty,
    ale jak ktos chce prawidlowo dzialac w danej branzy, to powinien o to zadbac
    chyba, nie ?

    > 4. list zwykły mozesz sobie spokojnie olać - mogłes go nie dostać - list
    > polecony będzie zwiastowal kłopoty ale błędem będzie nieodebranie go.

    Alez ja wcale nie mam zamiaru nie odbierac listow ! Nawet przyklepnolem
    na Poczcie, ze moga mi polecone zostawiac w skrzynce ze skutkiem odebrania
    osobistego ! Niemniej wobec takiego stanu rzeczy nawet nie czuje sie w
    obowiazku
    odpowiadac komukolwiek na ten list, bo on jest poprostu NIEPOWAZNY,
    i takie zabawy to mozna sobie urządzać z osobami, które je lubią.
    Poza tym co z faktem, że to pierwszy sygnal jaki otrzymalem w zwiazku z tym
    zadluzeniem wobec NOM ? Nawet ewentualnych faktur nie widzialem - moze
    i przyszly, ale co z tego, skoro nie trafily do rąk 'dłużnika' - skad mam
    wiedziec
    cokolwiek o moim zobowiazaniu ?

    Poza tym skad ta windykacyjna POWAZNA I ZACNA firma miedzynarodowa
    ma moje dane osobowe - na jakiej podstawie je przetwarza i jeszcze sle listy
    do mnie ?
    Czy ja kiedykolwiek wyrazalem zgode na to ? Nawet NOMowi nie dalem takiej
    zgody,
    a NOM podobno tez nie ma tych danych, bo to niby TPSA wydrukowala FV, tak ?
    A moze poprzez wystukanie 1044 wyrazam taka zgode ?
    Czuje ze powaznie o tym wszystkim to bedzie mozna bylo dopiero pogadac przed
    sądem,
    o ile znowu w tym PAŃSTWIE PRAWA nie wymysla jakiejs kombinacji, zeby to
    szary
    obywatel łożył na utrzymanie firm popełniających kardynalne błędy ! Nic
    tylko
    należą się brawa !

    Pozdrawiam

    sap

  • 8. Data: 2003-09-17 09:00:31
    Od: "remaj" <r...@l...pl>

    Powiem tak :

    Dostawalem od nich tez takie pisma listami zwyklymi ale ich olewalem.Teraz
    nie dostaje od nich tylko od rejestru dlugów (inna firma).Tez listem
    zwyklym.To jest chore co oni wyprawiaja.Dane osobowe kraza sobie zwyklymi
    listami i jeszcze maja czelnosc straszyc zamknieciem firmy w ciagu tygodnia
    od dostarczenia listu w razie nie wplacenia kasy.A jaka ja mam pewnosc ze
    oni nie maja dostepu do danych moich platnosci i ze wysylaja je w imieniu
    potencjalnych firm a ktorymi wspolpracuje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-09-17 09:37:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> napisał w wiadomości

    <Ciach bez komentarza.>

    Proponuję abyś wypił łyk zimnej wody i na spokojnie pogoglał sobie
    informacje na temat NOM, rachunków m.in link, który podałam. Jesli uwazasz
    ze IJ się podszywa, to wyjasnij sobie bezposrednio z NOMem -wtedy będziesz
    miał 100% pewnosci, co do charakteru roszczeń i tego, gdzie ewentualnie
    wpłyną Twoje pieniądze.

    A firma, której jesteś dłużnikiem, zgodnie z prawem, nie musi pytać Cię o
    zgodę aby przekazać Twoje dane firmie windykacyjnej Jeśli więc kwestionujesz
    zasadność takiego działania, to najpierw wykaz bezzasadność ich roszczeń
    finansowych wobec siebie a potem mozesz ich nawet pozwać do sądu :-))

    Aha, przypominam, że działa Krajowy Rejestr Długów - jeśli owa sporna
    płatność przekracza 200zl i jest nieregulowana powyżej 60 dni to masz szanse
    tam trafić, co wybitnie może utrudnić Ci staranie się o wszelkie kredyty,
    raty etc. Tym bardziej warto sprawę wyjaśnić i odkrecić.

    Pozdrawiam

    HaNkA

  • 10. Data: 2003-09-17 15:38:44
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>

> [...]
    > miał 100% pewnosci, co do charakteru roszczeń i tego, gdzie ewentualnie

    Ale czemu ja mam to robic - szukac informacji ? Przeciez ja tego listu
    moglem nie otrzymac ! To oni chyba
    powinni o to zadbac, zeby dzialac skutecznie, a nie olewac mnie wysylajac
    kawalek xeroowy !
    Mogliby chociaz przyslac jakas uwierzytelniona kopie czegos skad wynika
    PRAWDZIWOSC
    ich twierdzen zawartych na tej kserowie ! Moze im sie nalezy kubek zimnej
    wody !?
    Szkoda im kasy na solidnosc - to niech spadaja, bo to co robia jest nic nie
    warte !

> [...]
    > zasadność takiego działania, to najpierw wykaz bezzasadność ich roszczeń
    > finansowych wobec siebie a potem mozesz ich nawet pozwać do sądu :-))

    Nie no jak tak bedziemy gadac, to pewnie, ze nas zjedza !!!
    Chyba wogole cos tu kolejnosc sie przekrecila kolezance !
    Tak to moze bylo w czasach gdzie cieto glowy gilotyna !:)

> [...]
    > tam trafić, co wybitnie może utrudnić Ci staranie się o wszelkie kredyty,
    > raty etc. Tym bardziej warto sprawę wyjaśnić i odkrecić.

    No niech sproobuja to zrobic, to jeszcze bede placic "na wskazany cel
    społeczny" !:)

    HOUK

    sap