    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostelem wezwanie do zaplaty od przedstwicieli NOM !
    Date: Tue, 16 Sep 2003 16:02:08 +0200

    Użytkownik "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> napisał w wiadomości
    news:bk6t3o$jfv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja naprawde nie korzystalem z ich uslug ! A jak daja je ogolnie dostepne,
    > niech teraz sie martwia
    > i szuakaja tych co krecili z mojej stacji abonanckiej !

    w puntakch:-)

    1. jak kręcili z Twojego numeru to Ty za to odpowiadasz
    2. o ile mnie pamieć nie myli kiedyś zawarcie umowy z NOM następowalo
    poprzez skorzystanie z ich prefixu - duzo ludzi sobie dzwoniło, tym bardziej
    że rachunki nie przychodziły odrazu
    3. Intrum Justitia to firma międzynarodowa, jak najbardziej poważna więc
    szansa, że jest jakas pomyłka jest niewielka ale dla swiętego spokoju ja bym
    to wyjasniła
    4. list zwykły mozesz sobie spokojnie olać - mogłes go nie dostać - list
    polecony będzie zwiastowal kłopoty ale błędem będzie nieodebranie go. To
    najczęściej popełniany błąd przez ludzi - sądzą, ze jak nie odbiorą
    poleconego to sprawa się umarza - w praktyce domniemuje sie doręczenie i
    zanim się obejrzysz do Twoich drzwi zapuka komornik.

    HaNkA