  • 1. Data: 2003-09-16 10:20:28
    Temat: POMOCY!!!
    Od: Artur G.<a...@p...onet.pl>

    Chcę wykorzystać dane umieszczone na innych witrynach
    internetowych. Chodzi o dane teleadresowe osób świadczących usługi z
    zakresu hotelarstwa ( wynajem pokoi, kwatery, hotele, motele,
    pensjonaty). Dane te chcę umieścić na swojej witrynie internetowej.
    Mają one służyć tylko i wyłącznie do celów informacyjnych dla osób
    odwiedzających moją witrynę. Pytanie: czy dane te mogę pozyskac z
    innych witryn bez pytania o pozwolenie właścicieli danych witryn? Proszę
    o pomoc.Artgul

    -> http://usenet.pomocprawna.info