    From: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostelem wezwanie do zaplaty od przedstwicieli NOM !
    Date: Wed, 17 Sep 2003 10:05:19 +0200

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> wrote in message
    news:bk75an$3sd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. jak kręcili z Twojego numeru to Ty za to odpowiadasz

    Ale jak ? Ja miałem umowe z TP SA - i za to i na tej podstawie moge
    odpowiadac !
    A dlaczego za NOM ? Czemu NOM nie zrobil tak jak NETIA, ze zablokowali
    numer dostepowy i tylko po podpisaniu umowy byl dostepny ! To jest
    prawidlowe rozwiazanie, a nie zeby dopuszczac do realizacji polaczen ktorych
    nie ma
    w bierzących rachunkach - moze za free je swiadczyli - skad mam to wiedziec
    !?
    I to bez zadnej informacji po wykreceniu 1044 !
    Skad babcie 80 letnie moga wiedziec co krecic przy zmieszaniu na rynku
    polaczen miedzystrefowych ? Brak swiadomosci moze byc chyba podstawa do
    uchylenia sie od skutkow ewentualnych czynnosci prawnych ? !
    Mnie do dzis sie miesza ktory prefiks jest do ktorego operatora - ale mam
    zawarte umowy
    i rozumiem, ze jak klepne taki a nie inny prefiks, to wisze temu , a nie
    innemu operatorowi!!!

    > 2. o ile mnie pamieć nie myli kiedyś zawarcie umowy z NOM następowalo
    > poprzez skorzystanie z ich prefixu - duzo ludzi sobie dzwoniło, tym
    bardziej
    > że rachunki nie przychodziły odrazu

    i to moim zdaniem jest ICH błąd - a za błędy się płaci !

    > 3. Intrum Justitia to firma międzynarodowa, jak najbardziej poważna więc
    > szansa, że jest jakas pomyłka jest niewielka ale dla swiętego spokoju ja
    bym
    > to wyjasniła

    No to ja dziekuje za taka powazna i wielka firme ! Wysylaja oswiadczenia
    z zadaniem zaplaty kasy, ktore nie sa podpisane - skany i xerowy podpisow !
    Do tego powolanie sie na jakies umowy z NOM i wskazanie ze dzialaja na
    podstawie
    art. 95 kc. To jest POWAZNE ? To jest zwykly straszak - skad mam wiedziec
    dla
    kogo ta kasa pojdzie - zaplace, a potem NOM przysle mi ponowne wezwanie,
    albo komornika od razu ! Powaga tej firmy windykacyjnej to chyba lekki żart
    !
    Każdy może sobie takie xero walnac ! A moze to nawet nie ta firma wyslala,
    ale ktos kto sie pod nia podszywa !!! Wiem ze w Polsce swiadomosc prawa jest
    nikla, ale to nie znaczy ze "WIELKIE I POWAZNE" firmy moga to wykorzystywac
    !
    Wrecz przeciwnie powinny zadbac o swoj image i dzialac zgodnie z jakimis
    standardami,
    chociazby zalaczajac pelnomocnictwo, albo chociaz jeden oryginalny podpis !
    Wiem ze to koszty i komu by sie chcialo podpisywac tysiace wezwan do
    zaplaty,
    ale jak ktos chce prawidlowo dzialac w danej branzy, to powinien o to zadbac
    chyba, nie ?

    > 4. list zwykły mozesz sobie spokojnie olać - mogłes go nie dostać - list
    > polecony będzie zwiastowal kłopoty ale błędem będzie nieodebranie go.

    Alez ja wcale nie mam zamiaru nie odbierac listow ! Nawet przyklepnolem
    na Poczcie, ze moga mi polecone zostawiac w skrzynce ze skutkiem odebrania
    osobistego ! Niemniej wobec takiego stanu rzeczy nawet nie czuje sie w
    obowiazku
    odpowiadac komukolwiek na ten list, bo on jest poprostu NIEPOWAZNY,
    i takie zabawy to mozna sobie urządzać z osobami, które je lubią.
    Poza tym co z faktem, że to pierwszy sygnal jaki otrzymalem w zwiazku z tym
    zadluzeniem wobec NOM ? Nawet ewentualnych faktur nie widzialem - moze
    i przyszly, ale co z tego, skoro nie trafily do rąk 'dłużnika' - skad mam
    wiedziec
    cokolwiek o moim zobowiazaniu ?

    Poza tym skad ta windykacyjna POWAZNA I ZACNA firma miedzynarodowa
    ma moje dane osobowe - na jakiej podstawie je przetwarza i jeszcze sle listy
    do mnie ?
    Czy ja kiedykolwiek wyrazalem zgode na to ? Nawet NOMowi nie dalem takiej
    zgody,
    a NOM podobno tez nie ma tych danych, bo to niby TPSA wydrukowala FV, tak ?
    A moze poprzez wystukanie 1044 wyrazam taka zgode ?
    Czuje ze powaznie o tym wszystkim to bedzie mozna bylo dopiero pogadac przed
    sądem,
    o ile znowu w tym PAŃSTWIE PRAWA nie wymysla jakiejs kombinacji, zeby to
    szary
    obywatel łożył na utrzymanie firm popełniających kardynalne błędy ! Nic
    tylko
    należą się brawa !

    Pozdrawiam

    sap