  • 1. Data: 2003-09-16 08:21:37
    Temat: brak wyplaty .. co dalej?
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych brupowiczow.
    Mam problem z bylym pracodawca. Umowa o prace zostala rozwiazana z dniem
    31.08.2003 Czy zgodnie z prawem wyplata za sierpien powinna byla wplynac na
    konto do 31 sierpnia czy tez do 10 wrzesnia?
    Jak zwal tak zwal wyplaty nadal na koncie nie ma. Firma jest zadluzona i nie
    wiadomo kiedy kasa wplynie. Wystosowalem skarge na te firme do Panstwowej
    Inspekcji Pracy. I owszem byla kontrola. No ale dowiedzialem sie ze to nie
    musi czegokolwiek wniesc do sprawy. Moga sobie tak dalej nie placic. Co z
    tym fantem poczac. jak szybko mozna odzyskac swoja wyplate? Na koncie
    pozostaly mi resztki kasy a za cos trzeba zyc. Oczekuje pomocy od Was.
    Przepraszam za moje bledy ort. i styl. jakie popelnilem w tym poscie.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2003-09-16 08:32:24
    Temat: Re: brak wyplaty .. co dalej?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    AJA wrote:

> [...]
    > pozostaly mi resztki kasy a za cos trzeba zyc. Oczekuje pomocy od Was.
    > Przepraszam za moje bledy ort. i styl. jakie popelnilem w tym poscie.

    Złóż pozew do sądu pracy o zapłatę zaległego wynagrodzenia.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-09-16 08:42:57
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Panstwowej

    > Złóż pozew do sądu pracy o zapłatę zaległego wynagrodzenia.
    Nigdy w zyciu nie bylem w sadzie i nie zalatwialem czegos takiego. Nie wiem
    nawet od czego zaczac.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 4. Data: 2003-09-16 09:30:22
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 16 Sep 2003 10:42:57 +0200, AJA napisał/napisała:
    > Nigdy w zyciu nie bylem w sadzie i nie zalatwialem czegos takiego. Nie wiem
    > nawet od czego zaczac.

    hmm od okienka z napisem: "informacja" ?

    Ps. Ja bym tak zaczal :>

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 5. Data: 2003-09-16 09:31:39
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    > napisz najpierw pismo z wezwaniem do zaplaty w ciagu 7 dni i wyslij
    > poleconym. Jezeli nie zaplaca - do sadu pracy.

    Czy te 7 dni to ustawowo ustalona?

    > ja dogadalem sie z miejscowym prawnikiem (nic nie placilem) i to on
    > praktycznie wszystko zalatwial - wynagrodzenie odebral sobie od mojego
    > bylego pracodawcy ;D
    NO tak to wyglada fajnie

    AJA

  • 6. Data: 2003-09-16 09:31:58
    Od: Dan <d...@p...pl>

  • 7. Data: 2003-09-16 09:41:02
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > Czy te 7 dni to ustawowo ustalona?

    prawde mowiac nie wiem - prawnik dyktowal ja pisalem ;)

    pozdrawiam
    dan

  • 8. Data: 2003-09-16 17:52:27
    Od: "AR" <a...@p...wprost.pl>

    Ja cos takiego przechodzilem.
    Inspektorat wlepia kare i koniec (chociaz jakas satysfakcja to jest). Lepszy
    jest Sad Pracy. Jest bezplatny. Idz do sadu to nawet Ci podyktuja pismo
    jakie masz napisac. W zadne wezwania do zaplaty sie nie baw (szkoda czasu i
    apsolutnie nic nie da jesli Inspektorat nie pomógl). Sad wysyla
    zawiadomienie do pracodawcy o zalozeniu sprawy. Jezeli zareaguje zaplata
    wynagrodzenia to wycowfujesz sprawe co trwa 15min (napisanie krutkiego
    pisma). A jak nie zareaguje to maja sprawe. O ile wiem jak wygrasz dostajesz
    pieniadze z jakiegos funduszu a sad sam odzyskuje pieniadze od pracodawcy
    (ale tego nie jestem pewien). Mój pracodawca wymiekl juz przy wezwaniu na
    rozprawe.

    Uzytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci

  • 9. Data: 2003-09-17 08:51:22
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik AR <a...@p...wprost.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bk7iku$r5d$...@i...gazeta.pl...
    O ile wiem jak wygrasz dostajesz
    > pieniadze z jakiegos funduszu

    nie rozglaszaj takich bzdur robisz nadzieje innym ludziom ,ktorzy po
    przeczytaniu takich bajek zarzuca sad papierzyskami :)

    a sad sam odzyskuje pieniadze od pracodawcy
    > (ale tego nie jestem pewien).

    sad wydaje orzecznie , ktoremu nadaje klauzule cd. u komornika

    Sandra

  • 10. Data: 2003-09-17 14:14:44
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > a sad sam odzyskuje pieniadze od pracodawcy
    >

    > sad wydaje orzecznie , ktoremu nadaje klauzule cd. u komornika
    No ale komornik to bez problemu kase odzyska? .. No bo jaki problem zajac
    jedno auto lub jednego IBM S/400 i bedzie kasa.

    Pozdrawiam
    AJA