    From: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostelem wezwanie do zaplaty od przedstwicieli NOM !
    Date: Wed, 17 Sep 2003 17:38:44 +0200

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> wrote in message
    news:bk9a6n$33q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <Ciach bez komentarza.>
    >
    > Proponuję abyś wypił łyk zimnej wody i na spokojnie pogoglał sobie
    > informacje na temat NOM, rachunków m.in link, który podałam. Jesli uwazasz
    > ze IJ się podszywa, to wyjasnij sobie bezposrednio z NOMem -wtedy będziesz
    > miał 100% pewnosci, co do charakteru roszczeń i tego, gdzie ewentualnie
    > wpłyną Twoje pieniądze.

    Ale czemu ja mam to robic - szukac informacji ? Przeciez ja tego listu
    moglem nie otrzymac ! To oni chyba
    powinni o to zadbac, zeby dzialac skutecznie, a nie olewac mnie wysylajac
    kawalek xeroowy !
    Mogliby chociaz przyslac jakas uwierzytelniona kopie czegos skad wynika
    PRAWDZIWOSC
    ich twierdzen zawartych na tej kserowie ! Moze im sie nalezy kubek zimnej
    wody !?
    Szkoda im kasy na solidnosc - to niech spadaja, bo to co robia jest nic nie
    warte !

    > A firma, której jesteś dłużnikiem, zgodnie z prawem, nie musi pytać Cię o
    > zgodę aby przekazać Twoje dane firmie windykacyjnej Jeśli więc
    kwestionujesz
    > zasadność takiego działania, to najpierw wykaz bezzasadność ich roszczeń
    > finansowych wobec siebie a potem mozesz ich nawet pozwać do sądu :-))

    Nie no jak tak bedziemy gadac, to pewnie, ze nas zjedza !!!
    Chyba wogole cos tu kolejnosc sie przekrecila kolezance !
    Tak to moze bylo w czasach gdzie cieto glowy gilotyna !:)

    > Aha, przypominam, że działa Krajowy Rejestr Długów - jeśli owa sporna
    > płatność przekracza 200zl i jest nieregulowana powyżej 60 dni to masz
    szanse
    > tam trafić, co wybitnie może utrudnić Ci staranie się o wszelkie kredyty,
    > raty etc. Tym bardziej warto sprawę wyjaśnić i odkrecić.

    No niech sproobuja to zrobic, to jeszcze bede placic "na wskazany cel
    społeczny" !:)

    HOUK

    sap