  • 1. Data: 2004-11-29 19:10:44
    Temat: dokument
    Od: "Marek Spatowski" <m...@r...pl>

    http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    Marek

  • 2. Data: 2004-11-29 19:12:55
    Temat: Re: dokument
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 20:10 Marek Spatowski nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    jaki to ma zwiazek z tematem grupy?

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 3. Data: 2004-11-29 19:17:54
    Od: "Marek Spatowski" <m...@r...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > A.D. pon 29. listopada 2004 20:10 Marek Spatowski nie bacząc na śmiech i
    > drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > jaki to ma zwiazek z tematem grupy?

    Jest tam na temat sądu i polskiego prawa.
    Nie doczytał pan do końca.

    Marek

  • 4. Data: 2004-11-29 19:37:51
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. pon 29. listopada 2004 20:17 Marek Spatowski nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Jest tam na temat sądu i polskiego prawa.

    a w ktorym miejscu?
    nie chodzi chyba o ten akapit z informacja o poczatku procesu i nie
    rozstrzygnietych kwestiach?

    > Nie doczytał pan do końca.

    a Pan nie przeczytal o czym jest ta grupa

  • 5. Data: 2004-11-30 09:01:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 20:12:55 +0100, stern <s...@p...net.pl> napisał:

    > A.D. pon 29. listopada 2004 20:10 Marek Spatowski nie bacząc na śmiech i
    > drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > jaki to ma zwiazek z tematem grupy?

    hmmm. sądzac po tematyce kolejny klon albo sympatyk doktorka

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 6. Data: 2004-11-30 20:42:47
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh9so0jkmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    Ano z tematem grupy jak najbardziej jest to wspólne. Grupa jest na temat
    prawa a artykuł poświęcony jest również podejściu prawników sądzących
    tamtych policjantów do sprawiedliwości, jak zdążyłem się zorientować.

    > hmmm. sądzac po tematyce kolejny klon albo sympatyk doktorka

    Bo tylko ja pamiętam księdza Jerzego Popiełuszkę i nikt w Polsce pan myśli?
    A ciekawe czemu te oryginalne posty zniknęły z serwera, bo ja mam tylko tą
    pana odpowiedź.
    Czyżby nadal rządzili tu koledzy policjanta Piotrowskiego i kazali usuwać
    prawdę o policji i prawnikach z serwerów TPSA?

    Panie Marku czy może pan jeszcze raz wysłać ten oryginalny post?, prosimy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 7. Data: 2004-11-30 21:03:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał:

    > Ano z tematem grupy jak najbardziej jest to wspólne. Grupa jest na temat
    > prawa a artykuł poświęcony jest również podejściu prawników sądzących
    > tamtych policjantów do sprawiedliwości

    No ale grupa jest o prawie a nie o sprawiedliwości...

> [...]

    usuwać
    > prawdę o policji i prawnikach z serwerów TPSA?

    No patrz pan, a mi nic nie zniknęło - mam caluteńki wątek. Czy z moim
    kompem jest coś nie tak?
    BTW, czy Edward Robak, tropiciel znikających postów to jakiś twój
    koleżka/brat_bliźniak/alter_ego ?

    > Panie Marku czy może pan jeszcze raz wysłać ten oryginalny post?,
    prosimy.

    Jacy my? Oblepiłeś się tytułami z każdego końca a teraz jeszcze zaczynasz
    używać Pluralis Majestatis? Oj, potrzebny ci prawdziwy doktor...

    --
    Alek

  • 8. Data: 2004-11-30 21:11:06
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:coinf7$ciq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale grupa jest o prawie a nie o sprawiedliwości...

    Hahahahaha :)
    ROTFLMAO

    Dawno mnie nikt tak nie rozśmiaeszył.

    Alek skąd ty jesteś?

    Grzegorz

  • 9. Data: 2004-11-30 21:15:00
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:coinf7$ciq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale grupa jest o prawie a nie o sprawiedliwości...

    Poza tym jeśli jest tylko o prawie a nie o sprawiedliwości to te szmaciane
    półgłówki powinny sobie wywiesić w tej grupie sfastykę i zmienić nazwę grupy
    z pl.soc.prawo na:

    hitlerowskie.niemcy.prawo.bez.sprawiedliwosci
    lub
    stalinowska.rosja.prawo.bez.sprawiedliwosci

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 10. Data: 2004-12-01 10:00:02
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 22:15:00 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:coinf7$ciq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poza tym je?li jest tylko o prawie a nie o sprawiedliwo?ci to te
    > szmaciane
    > pó?g?ówki powinny sobie wywiesi? w tej grupie sfastyk? i zmieni? nazw?
    > grupy
    > z pl.soc.prawo na:
    >
    > hitlerowskie.niemcy.prawo.bez.sprawiedliwosci

    Po pierwsze: Swastyka
    Po drugie: niemiecki kodeks karny z okresu III Rzeszy pozwalał sędziemu,
    gdy czyn oskarzonego nie był zabroniony kodeksem, skazać go w oparciu o
    "narodowe poczucie sprawiedliwości". A zatem kula (z karabinu maszynowego)
    w płot panie doktorze.

    --
    Falkenstein
    skazania.