  • 1. Data: 2004-11-29 18:37:41
    Temat: podatek od nieruchomosci a DG
    Od: ManianA <s...@w...pl>

    kupilem "kurnik" stara po PGR'owska budowla z wydzielona czescia mieszkalna
    o pow. 1200 m2 ( w tym 1000 m2 - hali ).

    chce w czesci tej hali (ok.300 m2) zalozyc tzw. szrot ( klamoty z wystawek
    z niemiec )- okazalo sie ze podatek od nieruchomosci z dzialalnoscia gosp.
    musze zaplacic za calosc ( 15 PLN/m2 - zgroza !!!) a nie za kawalek tej
    hali - w urzedzie gminy podpowiedzieli mi ze moge sobie pozostala czesc
    tylko zburzyc :{ . jak moge , nie wiem ;"przebudowac" (czy jakos inaczej -
    nie mam pojecia co ) czy cos zrobic, aby nie placic az tyle - abym nie
    musial rozbierac pozostalej czesci - wykuc dziury w scianie i zrobic jakas
    "wiate" czy cos podobnego, nie mam pojecia co?!!!!
    prosze o pomoc

    przemek