  • 31. Data: 2002-08-29 14:55:29
    Temat: Re: dluznik - Troche szerzej... (dlugi)!!!!!
    Od: j...@p...onet.pl

    > Moze Ty masz jakis pomysl rozwiazania problemu, z ktorym zwrocila sie NOA?.

    Mi przychodzi tylko jeden do glowy - odsprzedac ten dlug chlopakom z kijami.
    Ew uprzykrzyc gosciowi zycie w inny sposob. Oczywiscie wszystko niezgodne z
    prawem, wiec nie na te grupe.

    Poza tym probowalbym najpierw zalatwic sprawe polubownie. Umowic sie z ukrytym
    dyktafonem i wyjsc z propozycja rozlozenia na raty, zwrotu chociaz czesci
    naleznosci, a reszty kiedy indziej itd.

  • 32. Data: 2002-08-29 16:58:04
    Temat: Re: dluznik
    Od: "NOA" <M...@P...ONET.PL>

    Witam
    Dziekuje , ze jeszcze interesujecie sie ta sprawa.
    Tak wlasnie zamierzam zrobic , jak pisze jimbeam99.
    Znaczy nie kije, tylko spokojnie prosic i czekac, probowac nagrac itd.

    Jeszcze raz WIELKIE DZIEKI !!!

    pozdrawiam goraco

    Magda