  • 1. Data: 2002-08-23 10:55:55
    Temat: Czy to jest dzialanie wstecz?
    Od: s...@p...onet.pl

    Jest sobie ustawa (b. stara), ktora mowi, ze jesli cos zrobie
    to musze poniesc konsekwencje finansowe.
    Ustawa ta mowi tez, ze sposob okreslenia tych konsekwencji
    zostanie okreslony odpowiednim rozporzadzeniem ministra.

    Lata miajaja a rozporzadzenia nie ma.
    A ja to cos zrobilem, czyli konsekwencje powinienem poniesc.

    Czy jesli teraz nikt nie bedzie zadal ode mnie platnosci
    (nie ma rozporzadzenia, ktore pozwolilo by to wyliczyc),
    a takie rozporzadzenie pojawi sie np. za 2 lata
    to ja bede zobowiazany wtedy te koszty poniesc?
    A jesli takie rozporzadzenie pojawi sie dopiero za 10 lat?

    A jesli beda cos ode mnie chcieli juz teraz - nie maja podstawy do wyliczenia,
    wiec mozna to odeprzec, np. w NSA - ale nic nie wskuraja,
    to sam ten fakt bedzie istotny za te 10 lat?

    Darek