  • 11. Data: 2004-04-19 21:00:51
    Temat: Re: [długie] nieuczciwy właściciel mieszkania
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał:

    > Czy ktos wie jaki moze byc skutek niezameldowania sie?

    studenci dostaja mandat w wysokosci 20zl za brak meldunku, jak sie to
    wyda w trakcie glosniejszej imprezy.

    > Z tego co
    > zdazylem sie dowiedziec, nadal obowiazuje prawo z 71 roku i taki
    > obowiazek istnieje.

    daje sie, ze jesli wynajmujesz, to nie musisz tam mieszkac, prawda?
    przeciez mozesz byc zameldowany w miejscu X i tam mieszkac przez 4 dni w
    tygodniu, a wynajmowac w miejscu Y i tam przebywac 3 dni w tygodniu. :-) czy
    ktos to zdementuje?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 12. Data: 2004-04-19 21:47:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004, Flyte wrote:
    >+ na koniec wykonac remont (?!!) i nie chce oddac kaucji. Postraszylem go US,
    >+ a on na to ze tez bede mial problemy, bo nie bylem zameldowany.

    A powiedziałeś mu już, że to jest OSOBNY (oddzielny od US) problem
    i że on będzie go *również* i *dodatkowo* miał, jako że powinien
    był zadbać o twoje zameldowanie ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-04-20 06:14:47
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    Bo rownie dobrze wlasciciel moze zeznac, ze zgodzilas sie na taki uklad
    ze na umowie mniej, a do reki wiecej. Ale generalnie odprowadzanie
    podatkow to problem wlasciciela, wiec jesli tego w ogole nie robil, to
    raczej dostanie mu sie o wiele wiecej ...

  • 14. Data: 2004-04-20 07:01:07
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasciwie mam identyczna sytacje. Wlasciciel upiera sie ze zobowiazalismy
    sie
    > na koniec wykonac remont (?!!) i nie chce oddac kaucji.

    a ma na to papier jakis? podpisyzaliscie jakies zobowiazanie, umowe?

> [...]
    sie
    > dowiedziec, nadal obowiazuje prawo z 71 roku i taki obowiazek istnieje.

    a czy to nie jest tak, ze obowiazek zameldowania spoczywa na wlascicielu?
    jakbym poszla sama do urzedu i chciala sie zameldowac pod adresem X, to
    przeciez nic bym nie zalatwila, gdyby wlasciciel sie nie zgodzil i nie
    stawil sie tam ze mna osobiscie...

    K.

  • 15. Data: 2004-04-20 07:20:10
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Gotfryd i Karmakoma,

> [...]
    > jakbym poszla sama do urzedu i chciala sie zameldowac pod adresem X, to
    > przeciez nic bym nie zalatwila, gdyby wlasciciel sie nie zgodzil i nie

    faktycznie, nie przupuszczam zeby US dochodzil czy jestem tam zameldowany czy
    nie (choc moze o to zapytac). Faktycznie, zeby sie zameldowac musialbym isc z
    wlascicielem. Zawsze moge powiedziec (np. w ostatecznosci przed sadem) ze on mi
    to utrudnial. Tak czy owak, na mnie (wynajmujacego) hak o wynajem raczej nie
    dziala, ale na wlasciciela Urzad Skarbowy tak.

    Pozdrawiam, Flyte

  • 16. Data: 2004-04-20 07:51:11
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

> [...]
    nie
    > dziala, ale na wlasciciela Urzad Skarbowy tak.

    otoz to...

    pozdrawiam,

    K.

  • 17. Data: 2004-04-20 07:55:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Karmakoma wrote:

    >+ Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał [...]
    >+ > Postraszylem go US, a
    >+ > on na to ze tez bede mial problemy, bo nie bylem zameldowany.
    [...]
    >+ a czy to nie jest tak, ze obowiazek zameldowania spoczywa na wlascicielu?

    *Również* :), powinien dopilnować zameldowania "stale przebywających".

    >+ jakbym poszla sama do urzedu i chciala sie zameldowac pod adresem X, to
    >+ przeciez nic bym nie zalatwila,

    *NA PEWNO* ?
    Powiadasz ze wyrokiem TK można się podetrzeć ? ;) Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2004-04-20 08:26:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <P...@A...portez
    jan.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > *NA PEWNO* ?
    > Powiadasz ze wyrokiem TK można się podetrzeć ? ;) Hm...

    Po pierwszym maja, o ile bez potwierdzenia tytułu prawnego do lokalu to i
    owszem:
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2564_u.htm

    :)
    --
    Marcin

  • 19. Data: 2004-04-20 09:12:55
    Od: o...@o...pl

    > He he może i by wam oddał tę kasę , ale on nie ma z czego , dlatego na kase
    > nie liczcie a skarbówka nic mu nie zrobi bo go nie znajdzie .

    a niby dlaczego mają go nie znależć?

  • 20. Data: 2004-04-20 23:31:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Marcin Debowski wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Po pierwszym maja, o ile bez potwierdzenia tytułu prawnego do lokalu to i

    No rzeczywiście :) Na szczęście drugą część zasady zapisano jasno
    i wyraźnie: "Zameldowanie w lokalu służy wyłšcznie celom ewidencyjnym."

    >+ :)

    Thx za przeszkolenie "z 1.V" :)
    Lawina zmian w przepisach chyba nas zaleje :]

    pozdrowienia, Gotfryd