  • 11. Data: 2005-01-18 18:21:54
    Temat: Re: dlugi zony.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ... wrote:
    > Witam grupowiczow.
    > Mam klopot ,zona w sierpniu ub,roku wziela kredyt z Providentu.Dzis sie

    Auć... Przecież to banda oszukańczych lichwiarzy - mają takie odsetki,
    że chyba u normalnej mafii taniej...

    > dowiedzialem o tym fakcie gdy przyszli upoimniec sie o zaleglosci wynikajace
    > z niewplacania terminowych wplat .Zagrozili ze jezeli zaleglosci nie beda
    > uregulowane w ciagu 2 tygodni,to odwiedzi nas komornik...czyli wiadomio na

    Jaaaaaaaaasne. Rozprawa i nakaz wykonalności w ciągu dwóch tygodni?
    Baju-baju... Chyba, że przez 'komornik' mają na myśli ich goryla.

    > czym sie to skonczy.Czy jest jakies alternatywne wyjscie z pata?Nie
    > wyrazalem zgody na ta pozyczke ,nie bylem swiadomy calej sytauacji az
    > dzis,kiedy wyszlo szydlo z worka.Co radzicie w tej sytuacji zrobic?

    A jaka suma tej pożyczki? (i czy mógłby mi ktoś przypomnieć limit, od
    jakiego potrzebna jest zgoda współmałżonka)

    Tak na marginesie: trzeba mieć rozdzielność majątkową.

  • 12. Data: 2005-01-18 18:32:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jaaaaaaaaasne. Rozprawa i nakaz wykonalności w ciągu dwóch tygodni?

    może kpc się naczytali ;)

    > A jaka suma tej pożyczki? (i czy mógłby mi ktoś przypomnieć limit, od
    > jakiego potrzebna jest zgoda współmałżonka)

    a znasz taki? zwykły zarząd to dość nieprecyzyjne pojęcie

    KG

  • 13. Data: 2005-01-18 21:18:28
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:csjf3i$6ok$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:csjehe$pmg$1@inews.gazeta.pl...

    > jasne, tym bardzie, ze im to na rękę bo splacajac 10zl tygodniowo nie
    > będzie nawet splacał odsetek. Zadłuzenie będzie sobie rosło bo Provident
    > ma złodziejskie oprocentowanie. Najprosciej jest teraz wziac gdzies
    > pożyczke/kredyt i spłacić ich jednym rzutem - szkoda kasy na małe wplaty

    W providencie nie ma odsetek, dostajesz 1000 zł masz spłacić 1520 (to jest
    przykład), jeżeli będziesz spłacał po 20 zł mc to musisz spłacić 1520 zł.
    Provident nie nalicza odsetek to nie bank, te 520 zł to są koszty
    dostarczenia gotówki.

  • 14. Data: 2005-01-18 21:20:43
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    kam wrote:

    > może kpc się naczytali ;)

    > a znasz taki? zwykły zarząd to dość nieprecyzyjne pojęcie

    Jednak wysokość kredytu ma znaczenie. Jeśli wysoki (jak?) to sprawa wykracza
    poza zwykły zarząd i masz szanse wykręcić się, a zona wykręcić się z tych
    złodziejskich odsetek.

    Na marginesie,- to skandal, jawne naruszenie suwerenności (dziwnie
    przemilczane), ze ambasador brytyjski, w obronie interesów Providentu,
    bezczelnie interweniował i to skutecznie niestety, przeciwko wprowadzeniu
    ustawy anty- lichwiarskiej, ograniczającej wysokość odsetek.
    Mieliśmy taką przed wojną.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 15. Data: 2005-01-18 21:46:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > W providencie nie ma odsetek

    Nie liczą ich też za nazwijmy to "nieterminowe wpłaty" lub "niedozwolony
    debet" - masz cos tam spłacać w ratach - nie spłacasz - nie liczą nic za to?
    Brzmi zbyt pięknie

    HaNkA

  • 16. Data: 2005-01-19 07:54:00
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:csk03u$9sm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Nie liczą ich też za nazwijmy to "nieterminowe wpłaty" lub "niedozwolony
    > debet" - masz cos tam spłacać w ratach - nie spłacasz - nie liczą nic za

    Nie chciałbym za mocno kłamać, wiem że jeszcze 1,5 roku temu umowa nie
    przewidywała żadnych dodatkowych kosztów za nieterminowe wpłaty, musiałeś
    wpłacić pełną kwotę i jeżeli robiłeś to dwa razy dłużej to nie naliczali
    żadnych dodatkowych kosztów. Być może coś się zmieniło.