  • 1. Data: 2005-01-18 14:44:06
    Temat: Publikacja aktów prawnych
    Od: "MP" <t...@p...fm>

    Witam serdecznie!!

    Czy ktoś z szacownych grupowiczów jest w stanie podesłać/dać likna
    (namiary) na materiały o publikowaniu aktów prawnych.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-18 14:55:39
    Temat: Re: Publikacja aktów prawnych
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 15:44:06 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako MP w poście "<news:csj7cc$kmr$1@news.onet.pl>" popełniła co
    następuje:

    > Czy ktoś z szacownych grupowiczów jest w stanie podesłać/dać likna
    > (namiary) na materiały o publikowaniu aktów prawnych.
    > (...)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=publikowanie+akt
    %C3%B3w+prawnych&btnG=Szukaj&lr=

    Googlaj ;)

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 3. Data: 2005-01-18 14:56:38
    Od: "MP" <t...@p...fm>

    Dzięki Tom(ek) ale to już mam przekopane - wolałbym coś bardziej konkretnego
    :)

  • 4. Data: 2005-01-18 15:06:34
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 15:56:38 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako MP w poście "<news:csj83r$ick$1@news.onet.pl>" popełniła co
    następuje:

    > Dzięki Tom(ek) ale to już mam przekopane - wolałbym coś bardziej konkretnego
    > :)

    Jakiego rodzaju akty prawne to mają być i w jakim celu publikowane? Chodzi
    może o stronę internetową, na której za wysłanie SMS'a można ściągnąć Dz.U.
    ? Dz.U. możesz spokojnie opublikować i nikt ci za to krzywdy nie zrobi.
    Chyba, że chodzi o napisanie pracy na ww temat: wtedy najlepszym źródłem
    jest biblioteka nie internet [no chyba, że biblioteka przez internet ;) ].
    Baza bibliotek jest tu:
    http://studia.korba.pl/baza_bibliotek/0,2113,baza.ht
    ml

  • 5. Data: 2005-01-18 15:08:30
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

  • 6. Data: 2005-01-18 17:20:25
    Od: "MP" <t...@p...fm>

    Ok, dzięki bo właśnie chodzi o napisanie pracy na ten temat a w
    bibliotekach w których patrzyłem, to za wiele na ten temat nie ma :( i
    dlatego pytam tu.

  • 7. Data: 2005-01-18 18:01:26
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "MP" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ok, dzięki bo właśnie chodzi o napisanie pracy na ten temat a w
    > bibliotekach w których patrzyłem, to za wiele na ten temat nie ma :( i
    > dlatego pytam tu.

    Jest w Polsce kilkanaście bibliotek z tzw. egzemplarzem obowiązkowym:
    Dz.U. 1997 nr 29 poz. 161
    Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie
    wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych
    poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania.

    ja pracowałem w jednej z nich właśnie w dziale egzemplarza obowiązkowego. Na
    prawdę przychodzi do takich bibliotek 95% wszystkiego co jest drukowane na
    terenie RP.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 8. Data: 2005-01-18 18:47:06
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 18:01:26 GMT, na pl.soc.prawo osoba określana zwykle
    jako Krzysztof 'kw1618' z Warszawy w poście
    "<news:W9cHd.1770$2e4.1400@news.chello.at>" popełniła co następuje:

> [...]
    > Na
    > prawdę przychodzi do takich bibliotek 95% wszystkiego co jest drukowane na

    Rzeczywiście przychodzi, ale zwykle 1 egzemplarz, który wypożycza na cały
    semestr pracownik naukowy i student może sobie co najwyżej pooglądać ją w
    katalogu albo kupić w księgarni.

  • 9. Data: 2005-01-30 22:57:42
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Tom(ek)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Rzeczywiście przychodzi, ale zwykle 1 egzemplarz, który wypożycza na cały
    > semestr pracownik naukowy i student może sobie co najwyżej pooglądać ją w
    > katalogu albo kupić w księgarni.

    U nas w bibliotece ten 1 egz. był w magazynie głównym bez wynoszenia, nawet
    pracownicy mieli problem aby go sobie "pożyczyć".
    Egzemplarz miał być dostępny w czytelni głównej dla każdego kto go chciał na
    miejscu poczytać.
    W miarę przyznawanych funduszy z ministerstwa popularne pozycje były
    dublowane, a niekiedy zakupywane do wypożyczalni, a zakupami zajmował się
    dział zakupów (pokój obok).
    Wyprzedzam pytanie: pracowałem w http://www.biblpubl.waw.pl/ w latach
    1994-1997