  • 1. Data: 2005-01-18 16:16:17
    Temat: dlugi zony.
    Od: "..." <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam klopot ,zona w sierpniu ub,roku wziela kredyt z Providentu.Dzis sie
    dowiedzialem o tym fakcie gdy przyszli upoimniec sie o zaleglosci wynikajace
    z niewplacania terminowych wplat .Zagrozili ze jezeli zaleglosci nie beda
    uregulowane w ciagu 2 tygodni,to odwiedzi nas komornik...czyli wiadomio na
    czym sie to skonczy.Czy jest jakies alternatywne wyjscie z pata?Nie
    wyrazalem zgody na ta pozyczke ,nie bylem swiadomy calej sytauacji az
    dzis,kiedy wyszlo szydlo z worka.Co radzicie w tej sytuacji zrobic?
    ..rozwod?

    ZAlamany.

  • 2. Data: 2005-01-18 16:35:46
    Temat: Re: dlugi zony.
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ... wrote:

> [...]
    > bylem swiadomy calej sytauacji az dzis,kiedy wyszlo szydlo z
    > worka.Co radzicie w tej sytuacji zrobic? ..rozwod?

    Prawnie to nie poradzę nic.
    Ale jeśli chodzi o providenta, jak okaże się że spłacic musisz, to coś
    mogę podpowiedzieć.
    Zaproponuj, że bedziesz spłacał co tydzień jakąś niewielką kwotę. 10-20
    złotych.
    Póki będziesz spłacał, choćby niewielkimi ratami, to cię nie ruszą.
    Znajomy tam pracuje jako "kerownik", i znam praktyki jakie stosują.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2005-01-18 16:49:59
    Od: tommy di Simone <t...@g...pl>

    Użytkownik Massai napisał:

> [...]
    > Póki będziesz spłacał, choćby niewielkimi ratami, to cię nie ruszą.
    > Znajomy tam pracuje jako "kerownik", i znam praktyki jakie stosują.

    Potwierdzam - póki spłacasz - nie ruszą cię - inna sprawa, że ktoś
    powinien im sie do dupy wziąć. I druga ? A skąd taką żone wziąłes ?!

  • 4. Data: 2005-01-18 16:56:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:csjehe$pmg$1@inews.gazeta.pl...

    > Potwierdzam - póki spłacasz - nie ruszą cię

    jasne, tym bardzie, ze im to na rękę bo splacajac 10zl tygodniowo nie będzie
    nawet splacał odsetek. Zadłuzenie będzie sobie rosło bo Provident ma
    złodziejskie oprocentowanie. Najprosciej jest teraz wziac gdzies
    pożyczke/kredyt i spłacić ich jednym rzutem - szkoda kasy na małe wplaty

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-01-18 16:57:31
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "..." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ..rozwod?

    musialbys podac wiecej powodow eh a sad znowu by zbadal czy czasem nie
    ratowala rodziny przed wielkim bum a nie majac w mezu przyjaciela musiala
    przemilczec sprawe... z tego powodu nie ma rozwodow
    dobrze ktos poradzil sprobuj sie dogadac i wplacac w malych kwotach a jesli
    nie to oni musza wystapic do sadu ,ktory wyda tyt.wyk. na podst., ktorego
    dopiero komornik przyjdzie po naleznosc

    Sandra

  • 6. Data: 2005-01-18 17:00:11
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:csjehe$pmg$1@inews.gazeta.pl...
    A skąd taką żone wziąłes ?!

    nie oceniaj ludzi po jednej wypowiedzi

    Sandra

  • 7. Data: 2005-01-18 17:05:57
    Od: "Tom(ek)" <r...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 17:16:17 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako ... w poście "<news:csjcoc$ftm$1@news.onet.pl>" popełniła co
    następuje:

    > (...)Co radzicie w tej sytuacji zrobic?
    > ..rozwod?

    Po co od razu rozwód a nie wystarczy rozdzielność majątkowa ?

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 8. Data: 2005-01-18 17:09:16
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > ..rozwod?
    E tam . szkoda kasy na rozwód.
    zastrzel

    PawełJ

  • 9. Data: 2005-01-18 17:13:42
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    > Provident ma złodziejskie oprocentowanie. Najprosciej jest teraz
    > wziac gdzies pożyczke/kredyt i spłacić ich jednym rzutem - szkoda

    Hm. Może i złodziejskie - tylko co z tego? Ktoś podpisał umowę,
    wiedział na co się decyduje.
    Tym bardziej, że u nich nie da się wziąć kredytu, który mógłby
    spowodować kompletne bankructwo. 1000-1500 zł to standard.
    Hehe, a znacie tę metodę na darmową szybką pożyczkę?
    Wołamy przedstawiciela, pożyczamy 1000 zł na pół roku. Po 9 dniach
    rezygnujemy, i spłacamy te 1000 zł. Bez odsetek, zwykła rezygnacja z
    zakupu poza lokalem/sklepem.
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2005-01-18 18:13:36
    Od: "Michał Mitko" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ma złodziejskie oprocentowanie. Najprosciej jest teraz wziac gdzies
    > pożyczke/kredyt i spłacić ich jednym rzutem - szkoda kasy na małe wplaty

    płać cokolwiek, byle nie rzadziej niż raz w miesiącu - nie ruszą cię - w
    przeciwnym wypadku nie będą mieli innego wyjścia i opłacą komornika -
    popatrz z drugiej strony. Chyba że nie masz stałej pracy i nie zamierzasz
    miec - wtedy komornik niestraszny.