  • 11. Data: 2003-11-25 12:10:48
    Temat: Re: dla Pana Roberta Tomasika - podziekowania
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-25 12:04, masonka wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No faktycznie. Nia ma Pan po co startować.
    > Nie chciałabym mieć za prezydenta
    > faceta z XVIII- wieczną mentalnością.

    Mentalność XX w. nie wydaje się być znacząco lepsza ;-)
    Nie kto inny, jak Lenin powiedział, że kierować państwem może nawet
    kucharka.

    Kolega Robert wykazał się dużą kurtuazją w swej wypowiedzi unikając
    kwetii kwalifikacji merytorycznych /że o innych nie wspomnę/
    potencjalnego kandydata.

    Pzdr: Catbert

  • 12. Data: 2003-11-25 13:20:05
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bpvgs7$m26$1@korweta.task.gda.pl

    > [...............]
    > Kolega Robert wykazał się dużą kurtuazją w swej wypowiedzi unikając
    > kwetii kwalifikacji merytorycznych /że o innych nie wspomnę/
    > potencjalnego kandydata.

    Przecież to wszyscy *ludzie* zrozumieli , a
    *kobieta* jak widać, nie. (nie, nie jestem
    męskim szowinistą) LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 13. Data: 2003-11-25 20:34:19
    Temat: Re: O kurka! :-)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Za mojej odleglejszej młodości (teraz jest ta bliższa), to się w
    niektórych kręgach zwykło mawiać, iż "panowie zostali za Odrą". Forma Ty
    jest jak najbardziej poprawna i z zasady jest moim zdaniem
    praktyczniejsza.

  • 14. Data: 2003-11-25 20:37:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Smieszne, ale tez dostalem dokladnie ta sama deklaracje od kogos, tyle,
    ze
    > na priv. Moze zalozymy jakas partie - bedzie juz pare krokow? ;-))))

    A chciałbyś zdobyć władzę w tym zakręconym kraju? No bo mnie na naukach
    politycznych uczono, że podstawowym celem partii jest zdobycie władzy.

    A co do podziękowań, to są zawsze miłe. Choć czuję się wyróżniony, bo
    jeszcze w tej formie chyba na tym forum nie padło. A bawię tu już ładnych
    kilka lat (z przerwami). Takich na priva klika by się znalazło. No to by
    się prawu stało za dość:

    KU CHWALE OJCZYZNY!

  • 15. Data: 2003-11-25 20:44:56
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    no to jak wszyscy to i ja sie dolaczam do pochwal ....
    kiz
    ps. pamietam, ze obiecalam butelczyne za pomoc ...

  • 16. Data: 2003-11-25 23:52:32
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to wszyscy *ludzie* zrozumieli , a
    > *kobieta* jak widać, nie. (nie, nie jestem
    > męskim szowinistą) LOL

    A ja jestem :D
    Szczegolnie dzis po niespodziankach zgotowanych przez ta ladniejsza czesc
    kierujacych :D