  • 1. Data: 2003-11-24 14:09:22
    Temat: prawo konsumencki
    Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki>

    Nabylem pod koniec tych wakacji plyte glowna do komputera, ktora niezbyt
    dobrze chodzi. Nie jest uszkodzona, po prostu kiepsko chodzi pod XP,
    powoduje jego resety i rozne bledy... na starej plycie tego nie mialem.
    Instalacje driverow, flashowanie biosu nie pomoglo. W dodatku zawiodlem
    sie nieco na jej mozliwosciach.

    Czy mam prawo wymienic produkt u sprzedawcy na inny ze wzgledu na nie
    spelnienie wymagan i nie zadowolenie z produktu. Czy moge ja wymienic ze
    wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?

    Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...

    --
    s(00)mal

  • 2. Data: 2003-11-24 20:36:03
    Temat: Odp: prawo konsumencki
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@n...o2.pl...
> [...]
    > wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?
    >
    > Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...

    Patrz: ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej..

    Jesli w opisie sprzetu (zapewnieniach sprzedawcy) byla wzmianka ze
    wspolpracuje z "Twoim systemem"
    zajdzie "niezgodnosc towaru z umowa". 2 lata na reklamacje - w tym wypadku
    mozesz liczyc na obnizenie ceny
    badz zwrot ceny za zwrotem sprzetu, ale sprawa nie jest na pierwszy rzut oka
    oczywista.

    pozdrawiam
    mdr