  • 1. Data: 2003-11-24 12:25:30
    Temat: Prosze o pomoc...
    Od: "_hary_" <b...@w...pl>

    Witam.

    Sprawa wyglada tak:

    Zatrzymala nas policja (jechalismy autem) znalezi w samochodzie narkotyki,
    (trawka) nie palilismy poprostu byla i czekala na wieczor....
    Polica zatrzymala nas a mi pobrano krew do analizy i zatrzymano prawo
    jazdy.... :(
    dodam ze nie bylo zlamania przepisow czy wypadku.. poprostu kontrola.

    Od tego czasu minelo juz dokladnie 45 dni ! I NIC wynikow nie ma, nikt nic
    nie wie,
    prawka nie mam.....

    znalazlem cos takiego w ustawie o ruchu drogowym.
    Art. 136.
    2. W razie przeprowadzenia badania krwi lub moczu dla oceny trzeźwości lub
    zawartości środka działającego podobnie do alkoholu, prawo jazdy przekazuje
    się wraz z wynikiem tego badania. Jeżeli jednak wynik tego badania nie
    został uzyskany w ciągu 30 dni od dnia zatrzymania prawa jazdy, należy
    niezwłocznie zwrócić je właścicielowi.

    Bylem z tym na Policji i u prokuratora, ktory wydal decyzje o zatrzymaniu
    prawa jazdy.... obje te instytujce zbyly mnie.......

    Mam postawiony zarzut posiadania i prowadzenia pojazdu pod wplywem.....
    Tylko, ze tego drugiego jakos nie umia mi udowodnic..... czas leci a w mojej
    sprawie nic nie ma........

    Co mam robic ? moga tak sobie przetrzywmywac ???

    Prosze o jakas porade.... co mam zrobic

    Hary

  • 2. Data: 2003-11-24 12:34:12
    Temat: Re: Prosze o pomoc...
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "_hary_" <b...@w...pl>

    > Bylem z tym na Policji i u prokuratora, ktory wydal decyzje o
    zatrzymaniu
    > prawa jazdy.... obje te instytujce zbyly mnie.......

    pewnie. jak maja problemy, zeby sie wyrobic, to Cie zbywaja.
    najpewniej mozesz napisac skarge, ale do kogo ja skierowac, to sie
    musisz dowiedziec...

    psychik

  • 3. Data: 2003-11-24 18:30:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zażalenie na bezczynność organu do prokuratury nadrzędnej nad prowadzącą
    postępowanie, za pośrednictwem prokuratury prowadzącej. Moim zdaniem
    powinno przyspieszyć, bo faktycznie mają 30 dni na wyjaśnienie.