  • 1. Data: 2002-08-01 09:37:47
    Temat: delegacja
    Od: "Robert Drygala" <d...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedziec jak kodeks pracy reguluję
    sprawę wyjazdów służbowych .
    Konkretnie ile czasu przed delegacją pracodawca musi poinformować o tym
    pracownika

    Czy może być taka sytuacja ,że pracodawca powie sobie dzień przed wyjazdem
    tzn. w czwartek wieczorem ze rano wyjeżdżam

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-08-01 10:07:35
    Temat: Re: delegacja
    Od: "Mars" <m...@i...net.pl>

    > Ha, a ja jeszcze chcialem sie dowiedziec jakie sa przewidziane kwoty za
    > kazdy dzien delegacji zagranicznych.
    > Gdzie moge to znalesc, bo zdaje sie jest taka tabela?

    Proszę bardzo:
    http://www.dashofer.pl/?sect=wskaznik&id=4
    --
    Maciek

  • 3. Data: 2002-08-01 10:11:47
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 1 Aug 2002 11:37:47 +0200, "Robert Drygala"
    <d...@w...pl> zakodował:

    >Konkretnie ile czasu przed delegacją pracodawca musi poinformować o tym
    >pracownika

    Tyle, żeby pracownik zdążył na środek lokomocji.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-08-01 10:25:37
    Od: "Robert Drygala" <d...@w...pl>

    żartujesz ?

    A co w przypadku kiedy np: pracownik ma zaplanowane
    coś tam w tym dniu. Co jest dla niego bardzo istotne . I może spowodować coś
    tam bardzo negatywnego .

  • 5. Data: 2002-08-01 11:39:22
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > A co w przypadku kiedy np: pracownik ma zaplanowane
    > coś tam w tym dniu. Co jest dla niego bardzo istotne . I może
    spowodować coś
    > tam bardzo negatywnego .

    Może odmówić wykonania polecenia służbowego ze wszelkimi tego
    konsekwencjami prawnymi - sąd zdecyduje kto miał rację ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax