  • 1. Data: 2002-08-01 06:12:16
    Temat: Rękojmia - gdzie szukać ?
    Od: "Tomek 'Tommy' Dębiński" <t...@p...onet.pl>

    Gdzie mozna znalezc przepisy dotyczace rekojmi ?

    Chodzi mi o konkrente ustawy (kodeksy) i numery paragrafow.

    Bede ogromnie wdzieczny za pomoc w znalezieniu tego.

    Pozdrawiam
    Tomasz Dębiński
    t...@p...onet.pl
    http://tdebinski.republika.pl

  • 2. Data: 2002-08-01 06:38:54
    Temat: Re: Rękojmia - gdzie szukać ?
    Od: "marlid" <m...@p...com>

> [...]
    >
    >Chodzi mi o konkrente ustawy (kodeksy) i numery paragrafow.
    >
    >Bede ogromnie wdzieczny za pomoc w znalezieniu tego.

    Rękojmia za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej - kodeks cywilny art.
    556 - 576, oraz rozporządzenie rady ministrów z 25 czerwca 2002r. w sprawie
    szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży między
    przedsiębiorcami a konsumentami (Dz.U. z 2002r., Nr 96, poz. 851)

    pzdr

    marek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl