  • 1. Data: 2002-08-01 05:17:01
    Temat: Odpowiedzialność materialna - bez remanentu [?]
    Od: "Stif" <w...@p...onet.pl>

    Pracownica prowadziła wypożyczalnię narzędzi w zakładzie. Kilka lat temu
    podpisała odpowiedzialność materialną, ale nie miała żadnego remanentu
    zdawczo-odbiorczego. Aktualnie dostała wypowiedzenie z winy zakładu ; bez
    świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia. Z tego co wiem zostawiła
    wypożyczalnię przypadkowym pracownikom , bez remanentu. I tak chce zostawić.
    Zżera mnie ciekawość , jak rozwinąć się mogą niekorzystne dla niej zjawiska
    i jak ona powinna prawidłowo zakończyć odpowiedzialność materialną ?
    Sugerowałem jej wystąpienie z pismem do przełożonych o natychmiastowy
    remanent zdawczo- odbiorczy...... Ona bagatelizuje problem sugerując się tym
    iż skoro nie miała nigdy remanentu zdawczo- odbiorczego to nie można jej
    zarzucić błędu... [a w międzyczasie operowała kwitami Rw]...... Co Wy na
    to ? Zdaje się, że problemu nie można bagatelizować - prawda ?

    Stif